מתנות למסיבת רווקים שכל גבר ישמח לקבל

מתנות מומלצות למסיבת רווקים 

החבר הכי טוב שלכם עומד להתחתן וחוגג מסיבת רווקים? זוהי ההזדמנות לרכוש לו מתנה איכותית ושווה במחירים מפתיעים. אילו מתנות יתאימו למסיבת רווקים? על כך במאמר הבא.

מתנות למתחתן הסטייליסט

גברים רבים דואגים לטפח את עצמם בשגרה היום יומית בין אם מדובר על בגדים מעוצבים, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח ובין אם אלו אקססוריז יוקרתיים ושימושיים. כאשר בוחרים מתנה למסיבת רווקים לחבר שאוהב מיתוג וסטייל חייבים לבחור לו מתנה אלגנטית שתותיר רושם רב ומצד שני גם תהיה פרקטית לחיי הנישואין. למשל,  שעון יד יוקרתי  ואופנתי יסייע לו לעמוד בזמנים ולא לאחר הביתה לאחר החתונה. ביחד עם זאת, זוהי מתנה אישית שניכר שהקדשתם לא מעט תשומת לב בבחירתה במיוחד שמתאימים אותה לטעמו האישי של החבר. מתנה נוספת ומלאת סטייל יכולה להיות גם תכשיט יוקרתי, מעוצב וממותג שיתאים ליום יום ויעניק סטייל לחבר המתחתן. ניתן לבחור צמיד או שרשרת איכותיים או לשלב את שניהם לסט מרהיב וססגוני. גם ארנק מעור ירשים מאוד ויהיה שימושי וטרנדי.

כדי שלא יהיה משעמם לאחר החתונה

מתנות למסיבת רווקים לא חייבות להיות באנליות ואפשר להכניס בהן קצת הומור ומקוריות. ניתן לבחור משחקים איכותיים מעץ כמו: רולטה ובלאק ג'ק מקצועיים, סט פוקר,  מצית  יוקרתית, שחמט אלגנטי מתקפל, שש בש איכותי,  משחקי חשיבה , לוח קליעה למטרה ואפילו ערכת כדורסל מגניבה לשירותים. עם מתנות כאלו אף גבר לא ישתעמם לאחר החתונה וכשיפגוש את החברים לערב בנים יוכל לשחק איתם וליהנות בדיוק כמו לפני החתונה.

הרבה אלכוהול במסיבת רווקים

כל מי שאי פעם חגג במסיבת רווקים יודע שאי אפשר לחגוג בלי אלכוהול בין אם מדובר בבירות ובין אם מדובר ביין או משקאות חריפים יותר. אפשר לבחור מתנה בעלת קשר לאלכוהול שגם תהיה שימושית לאחר כך. למשל, משחק אלכוהול "סובב את הבקבוק" שיהיה שימושי גם במסיבה או מתנות כמו: ספל בירה ענק להקפאה עם פותחן קיר או פותחן חשמלי, ערכת פותחנים יוקרתית ליין, בר יין בצורת חבית או מכונית מעוצבת מעץ ועוד.

היכן משיגים מתנות מקוריות לגבר?

 מתנות  מקוריות למסיבת רווקים ניתן להשיג רק במקום אחד – רשת ג'נטלמן – מתנות לגבר. זוהי רשת ענקית עם סניפים מהצפון ועד דרום הארץ המשווקת מתנות לגבר לאירועים שונים, למשרד ולבית. ניתן לרכוש את המתנות גם בצורה מקוונת ולקבל במשלוח עד הבית או לרכוש מאחד הסניפים. הרשת מבטיחה אמינות, איכות ומחירים נוחים.