החלפות והחזרות

מדיניות החלפות והחזרות 

החזרות:

פריטים שנרכשו באתר ג'נטלמן:

ניתן לבצע החזרה באחד הסניפים של רשת ג'נטלמן עד 14 יום מקבלת ההזמנה בצירוף החשבונית המקורית.

חשוב לשים לב! התווית והאריזה המקורית שהגיעו עם הפריט נמצאים בשלמותם וכמובן, יש לוודא שלא נעשה כל שימוש ושלא נגרם שום פגם/נזק לפריט.

ניתן לקבל את החזר כספי תוך 14 ימים ממועד החזרת הפריט (בכפוף לתנאים ולמועדים הקבועים בחוק), אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית .

אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – כדי להקל עליכם, אנחנו כבר נטפל בזה עבורכם! יש לפנות לשירות הלקוחות ע"מ לקבל את השירות במייל– cs@gentleman.co.il ,בטלפון 03-9625255 או בטופס צור קשר באתר 

החלפות:

אם הזמנתם פריט כשלהו והסתבר לכם שאינו בגודל המתאים, אינו תואם את ציפיותיך או סתם לא בא לכם עליו – תוכלו להביא אותו לאחד הסניפים של רשת ג'נטלמן, בצירוף החשבונית המקורית ותוכלו לקבל זיכוי או החזר כספי - לבחירתכם (בכפוף לתנאים ולמועדים הקבועים בחוק).

חשוב לשים לב! גרביים, חלוקים, פיג'מות, חלקים תחתונים ובגדי-ים אינם ניתנים להחלפה או החזרה בהתאם להנחיית משרד הבריאות. במקרה של פריט שהינו בלעדי לאתר, ניתן לפנות במייל לשירות הלקוחות cs@gentleman.co.il  או בטלפון 03-9625255 להמשך טיפול.

פריטים שנרכשו בסניפי ג'נטלמן:

פריטים שנרכשו במחיר מלא: תינתן אפשרות זיכוי / החלפה עד 14 יום מהקניה בצירוף חשבונית מקורית / פתק החלפה