שאלות נפוצות

בעמוד זה ריכזנו עבורכם תשובות למספר שאלות נפוצות
נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה נוספת בכל אחד מערוצי המדיה שלנו
פייסבוק
ווטסאפ
אינסטגרם
מסנג'ר

הזמנות ומשלוחים

כל מוצר שנמכר באתר נארז באופן קפדני בשתי אריזות. אריזה פנימית מהודרת ואריזת קרטון חיצונית מוגנת. כדי לשמור על המוצר החדש שרכשתם, אנו עוטפים את האריזה הפנימית בניילון בועות שיבטיח כי המוצר יגיע אליכם באופן הבטוח ביותר. עבור כל מוצר, ניתנת לכם האפשרות לבחור, האם לארוז אותו כמתנה. כל שעליכם לעשות הוא לסמן בדף המוצר אם לארוז למתנה ואנחנו כבר נדאג לכל השאר :)

בשמחה! כל שעליכם לעשות הוא לבחור בדף הצ'ק אאוט בשיטת המשלוח איסוף עצמי ואנחנו נשלח לכם הודעה על כך שההזמנה שלכם מוכנה לאיסוף ממשרדי החברה. לאחר קבלת ההודעה, תוכלו להגיע לאסוף ממשרדי החברה בכתובת אברהם בומה שביט 3 ראשון לציון, בכל אחד מהימים א-ה בין השעות 8:30-17:00

אם ברצונכם לקבל את המשלוח בנק' מסירה כל שעליכם לעשות הוא לבחור בסוג משלוח נק מסירה ולבחור בנקודת המסירה הקרובה לביתך מתוך אלפי נק מסירה הפרוסות בכל רחבי הארץ

אם תבחרו בסוג משלוח שליח עד הבית, הזמנתכם תועבר לחברת שליחויות לתיאום המשלוח לכתובת שהזנתם בעת ההזמנה. זמני המשלוח נעים בין 1-5 ימי עסקים לאחר אישור העסקה בחברת האשראי, בהתאם לאזור המשלוח וזאת בדגש רב על אספקה בזמן האפשרי הקצר ביותר. לאחר ההזמנה תקבלו הודעת דוא"ל בה יצוינו פרטי המשלוח ומספר חבילה למעקב. רוב המשלוחים מגיעים תוך 2 ימי עסקים!

כיוון שאישורי הזמנה הם חלק מתהליך אוטומטי שמערכת האתר שלנו מייצרת, לעיתים רחוקות הם מגיעים לתיבת ה-SPAM. בטרם נעביר את פנייתכם להמשך בירור אצל אחד מנציגינו נשמח אם תוכלו לבדוק בתיבת ה-SPAM שלכם אם אישור ההזמנה הגיע לשם.

במידת הצורך, שלחו וואטצאפ או התקשרו למספר שירות הלקוחות שלנו -
03-9625255.

בכל רכישה תוכלו לבחור את אפשרות המשלוח העדיפה עליכם בעלות מסובסדת: איסוף עצמי - ללא עלות. משלוח לנק מסירה בעלות של 17 ₪, חינם בכל הזמנה של 200 שח ומעלה. שליח עד הבית בעלות של 29.90₪, חינם בכל הזמנה של 300₪ ומעלה.

ניתן לקבל הקדשה אישית באמצעות לחיצה על הוסיפו חריטה ו/או כרטיס ברכה בעמוד הפריט הנבחר בעלות של 50₪ ולהפוך את המתנה שלכם למיוחדת במינה!

אנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי למעט דיינרס ומאפשרים לנוחותכם, עד 3 תשלומים. תשלום בהעברה בנקאית ניתן לבצע מול נציגי השירות.
לא ניתן לשלם במזומן, שוברים או זיכויי רשת.


שירות לקוחות

קיבלתם הזמנה ושיניתם את דעתכם? אנחנו כאן בשבילכם! ניתן להחליף כל מוצר שנרכש בסניפים או באתר בתוך 3 חודשים מיום הרכישה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל אחד מ-47 סניפי הרשת.

החלפת מוצר תתאפשר כל עוד המוצר חדש לגמרי, ללא שימוש, באריזה שלמה ומקורית ולא בוצעה עליו כל התאמה או הקדשה. החזרת מוצרים תתאפשר בהתאם לתקנות הגנת הצרכן ולמדיניות ההחזרות המפורסמת באתר ובסניפי הרשת.

כל מוצרי הרשת עוברים בקרת איכות קפדנית בטרם אריזתם למשלוח. אם נתקלתם בבעיה במוצר שרכשתם, תוכלו לשלוח וואטצאפ או להתקשר למספר שירות הלקוחות שלנו 03-9625255 ונדאג לטפל בכל בעיה.

ניתן גם לשלוח מייל לכתובת cs@gentleman.co.il תוך 24 שעות מקבלת המוצר, ואנחנו נדאג להחליפו. יש לציין את מספר ההזמנה, את שמכם ותמונות ברורות של החבילה ושל המוצר


כל מוצרי הרשת עוברים בקרת איכות קפדנית בטרם אריזתם למשלוח. אם נתקלתם בבעיה במוצר שרכשתם, נשמח לעמוד לרשותכם, בהתאם לתנאי האחריות של המוצר, בכל אחד מ-47 סניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ, בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-22:00. בהגיעכם לסניף יהיה עליכם למסור את המוצר עם פרטיכם המלאים ואנו נדאג לכל השאר


ביצעתם הזמנה באתר והבנתם שטעיתם בפריט? אין בעיה! אנחנו כאן בשבילכם! כיוון שאנו מקפידים שהזמנות יצאו למשלוחים בתוך 24 שעות מרגע אישור העסקה ע"י חברת האשראי, יש ליצור עמנו קשר בתוך יום אחד מיום ההזמנה ונציגנו ישמחו לטפל בפנייתכם ולשנותה לבקשתכם.

תוכלו לשלוח וואטצאפ או להתקשר למספר שירות הלקוחות שלנו
03-9625255 ונדאג לטפל בכל בעיה.


רוצים לבטל עסקה? אין בעיה - מותר לכם להתחרט.

כיוון שאנו מקפידים שהזמנות יצאו למשלוחים בתוך 24 שעות מרגע אישור העסקה ע"י חברת האשראי, יש ליצור עמנו קשר בואטצאפ או בשיחה למספר 03-9625255 תוך יום אחד מיום ההזמנה ונציגנו ישמחו לטפל בפנייתכם ולבטל את ההזמנה בהתאם למדיניות הביטולים שלנו.


בחרתם באיסוף עצמי והבנתם שאתם מעדיפים לקבל את ההזמנה עם שליח? אין בעיה! אנו מקפידים שהזמנות יצאו למשלוחים בתוך 24 שעות מרגע אישור העסקה ע"י חברת האשראי.

לשינוי שיטת המשלוח יש ליצור עמנו קשר בתוך יום אחד מיום ההזמנה ונציגנו ישמחו לטפל בבקשתכם - בוואטצאפ או בשיחת טלפון במספר 03-9625255.


בחרתם בשליח עד הבית והבנתם שאתם מעדיפים לקבל את ההזמנה לכתובת אחרת? אין בעיה! אנו מקפידים שהזמנות יצאו למשלוחים בתוך 24 שעות מרגע אישור העסקה ע"י חברת האשראי.

לשינוי כתובת המשלוח יש ליצור עמנו קשר בתוך יום אחד מיום ההזמנה ונציגנו ישמחו לטפל בבקשתכם - בוואטצאפ או בשיחת טלפון למספר 03-9625255.


רכשתם מוצר ושיניתם את דעתכם? אנחנו כאן בשבילכם! ניתן להחליף או להחזיר כל מוצר שנרכש בסניפים או באתר בהתאם למדיניות החזרת המוצרים. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל אחד מ-47 סניפי הרשת.

החלפה או החזרה של מוצר תתאפשר כל עוד המוצר חדש לגמרי, ללא שימוש, באריזה שלמה ומקורית ולא בוצעה עליו כל התאמה או הקדשה. החזרת מוצרים תתאפשר בהתאם לתקנות הגנת הצרכן ולמדיניות ההחזרות המפורסמת באתר ובסניפי הרשת.

שאלות כלליות

קיבלתם הזמנה ושיניתם את דעתכם? רכשתם מתנה בחנות ואתם רוצים להחליף? אנחנו כאן בשבילכם! אתם יכולים להחליף או להחזיר כל מוצר שנרכש ברשת בהתאם למדיניות ההחזרות. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל אחד מ-47 סניפי הרשת.

החלפה או החזרה של מוצר תתאפשר כל עוד המוצר חדש לגמרי, ללא שימוש, באריזה שלמה ומקורית ולא בוצעה עליו כל התאמה או הקדשה. החזרת מוצרים תתאפשר בהתאם לתקנות הגנת הצרכן ולמדיניות ההחזרות המפורסמת באתר ובסניפי הרשת.

זמני המשלוחים הינם 1-7 ימי עסקים עד לבית הלקוח או לנקודת איסוף.

רוב המשלוחים מגיעים תוך 2 ימי עסקים בלבד!

תמהיל המוצרים שלנו זהה עבור כל סניפי הרשת, אולם, מגוון המוצרים הוא עצום. כיום, מציעה רשת ג'נטלמן מעל 20.000 מוצרים שונים ובעקבות היצע רחב זה, אנו מאפשרים לכל סניף להזמין את המוצרים החביבים על לקוחותיו. על כן יכולים להיות הבדלים מסוימים בין המגוונים שיש לכל חנות להציע וכמו כן קיימים הבדלים בין המגוון בחנויות למגוון באתר.


מחירי המוצרים בכל סניפי הרשת כמו גם באתר זהים. יתכנו מבצעים או הטבות נקודתיות בחלק מהסניפים או באתר. רוצים להישאר מעודכנים בכל המבצעים וההטבות? הירשמו לרשימת התפוצה שלנו ותגלו על כל המבצעים לפני כולם!