מדידה וירטואלית – ככה פתחו ג'נטלמן את שנת 2023

בחירת שעון יד היא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר לבניית הלוק המושלם שלכם. לאנשים רבים אכפת מאיך שהם נראים ומהציוד והאקססוריז אותו הם נושאים עליהם שישלב בין פונקציונליות לבין אופנה ויופי. אותם אנשים גם ידעו להעריך שעון דיגיטלי איכותי של מותג מוביל וישמחו לענוד אותו על ידם או לקנות אותו כמתנה ליקיריהם. באתר ג'נטלמן תוכלו למצוא מגוון רחב של שעוני יד לגבר ולאישה ממותגי האופנה המובילים בעולם, בעיצובים וצבעים שונים. אך זו לא הבשורה של ג'נטלמן לשנת 2023 כיוון שזו קשורה למדידה וירטואלית!

מהי מדידה וירטואלית וכיצד היא הולכת לשנות את האופן שבו אתם מזמינים שעוני יד אונליין?

מדידה וירטואלית היא פיצ'ר חדש, מתקדם ומדליק במיוחד שרשת ג'נטלמן השיקה. מהיום לא צריך לדאוג אם השעון יתאים לכם או לבן/בת הזוג שלכם כאשר תקנו להם את השעון כמתנה. לא צריך לדאוג איך הוא ישלב על היד שלכם מבחינת יופי, צבעים, סגנון – כיוון שכעת תוכלו לקבל המחשה מלאה אונליין בלחיצת כפתור! מדידה וירטואלית של ג'נטלמן זמינה עבורכם לכל סוג של שעון יוקרתי ושעוני יד אחרים הנמצאים בקטלוג השעונים באתר: יוקרתי ושעוני יד אחרים הנמצאים בקטלוג השעונים באתר: שעוני אמבוס, שעוני מייקל קורס, שעוני פיליפ פליין, שעוני G-SHOCK  ועוד. 

כיצד זה עובד?

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטלוג השעונים באתר, להיכנס לעמוד השעון שמתאים לכם וללחוץ על האייקון של המדידה הווירטואלית של אותו שעון:

מדידה וירטואלית

בדקסטופ האייקון נמצא מצידו הימני העליון ובמובייל מצידו השמאלי התחתון של תמונת השעון בעמוד השעון או בתמונת השעון בעמוד הקטגוריה. כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מההמחשה הווירטואלית שתבטיח לכם קניה מדויקת וחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר ברכישת שעוני יד אונליין – הוא להיכנס לעמוד ההמחשה ולנסות את השעון מהדגם שמצא חן בעיניכם ולבחון אותו על היד שלכם או של דוגמן/דוגמנית ברירת המחדל במערכת. תוכלו לשנות את צבע העור של היד המדגמנת להתאמות מדויקות יותר או להעלות תמונה של היד שלכם לצורך המחשה מדויקת. תוכלו גם לסרוק עם QR CODE את המצלמה בטלפון ולקבל המחשה מותאמת אישית.- להרחיב על זה קצת שניתן לראות את התמונה מהמובייל לדקסטופ......

נסו כבר עכשיו את המדידה הווירטואלית באתר ובצעו רכישה חכמה יותר!