מתנה ליום הולדת

הגבר המודרני הוא בעל חוש אופנתי מפותח, כזה השואף להיות מועיל ואפקטיבי וגם ליהנות. באתר ג'נטלמן תמצאו קטלוג רחב ידיים של מתנות לגברים שיתאימו לתכונות האלה. תוכלו למצוא פריטים דקורטיביים כמתנה נהדרת, שעונים, ארנקים, תיקים, מצתים, אולרים וערכות וויסקי מהודרות. אם אתם מחפשים מתנה לאבא, מתנה לבן הזוג או מתנה לחייל המתגייס תוכלו למצוא אותם אצלנו. הנה כמה רעיונות מדליקים.

מתנות מושלמות ושימושיות לגברים:

  • ערכת פוקר – באתר ג'נטלמן תוכלו למצוא מגוון ערכות פוקר בגדלים שונים עם צ'יפים בכמויות שונות. כל ערכה מגיעה במזוודה איכותית לשמירה על כלי המשחק והקלפים ועם ידית אחיזה נוחה לנשיאה ממקום למקום. אם אתם יוצאים עם החברים לעל האש בטבע או הולכים לשבת אצל חבר לערב קלפים – תוכלו להגיע עם ערכת פוקר מהודרת ואיכותית שתשפר את חוויית המשחק שלכם.

  • תיקים וארנקים – כפי שאמרנו קודם לכן, לגברים המודרניים אכפת מאיך שהם נראים. תיקים איכותיים לגברים, ארנקים ואפילו צמידים ואקססוריז שונים יכולים להוסיף לשיק ולסטייל שלהם. בג'נטלמן  תוכלו למצוא מגוון רחב של תיקים של המותגים המובילים בעולם CK + TOMMY.
  • מארזי יין או וויסקי ופותחנים – אין כמעט גבר שלא אוהב לשבת על כוס יין או כוס וויסקי, אם זה לבד או עם בן/בת הזוג או עם חבר'ה. לכן, אם אתם רוצים לפנק את הגבר שלכם או סתם חבר, מארז יין מהודר הכולל מעמד מעוצב ופותחן מדליק (בין היתר) יכול להיות מתנה נהדרת ושימושית.
  • אולרים ומצתים – אלו כלים שיכולים להיות שימושיים בעיקר  בשטח, תלוי במוצר ותלוי באופי השימוש. אם אתם מחפשים מתנה לחייל זו גם יכולה להיות מתנה נהדרת לחייל שלכם.

מגוון עצום של מתנות לגבר באיכות הגבוהה ביותר:

ג'נטלמן כבר מזמן הפכה לשם נרדף לחנות המושלמת עבור מתנות לגברים. אם אתם מחפשים מתנה נהדרת לגבר שלכם, אם מדובר בבן הזוג, אבא, נער מתבגר, חבר קרוב או באדם אחר שאתם רוצים להעניק לו מתנה - ודאי שתמצאו את המתנה המושלם עברו בסניפים ובאתר של ג'נטלמן.