כך תבחרו את מתנה לחג הפסח שהמארחים יאהבו

אחד החגים המשפחתיים ביותר בלוח השנה היהודי הוא חג פסח. פסח הוא חג בו כל המשפחה נפגשת לליל סדר חגיגי וארוך, ולא משנה אם מדובר בחילונים או בדתיים – לשבת יחד בפסח זו מסורת. אם אתם מגיעים לסבא וסבתא או לכל מארח אחר בפסח חשוב לא להגיע בידיים ריקות: חג פסח זו הזדמנות נהדרת להוקיר ולהעריך ואין סיבה שלא לפנק במתנה. כיצד נבחר מתנה לפסח? במדריך זה מבית רשת ג'נטלמן מתנות לגבר נרחיב על כך.

קביעת תקציב למתנה

הדבר הראשון שיש לבחור לפני שאנחנו חושבים על קניית המתנה הואר התקציב למתנה. בחירת תקציב מאפשרת לנו להיות יותר בפוקוס ולהבין מה מתאים ומה פחות מתאים לקנות. כך קובעים תקציב לקניית מתנה לפסח:

בראש ובראשונה תקציב צריך להיות סכום כסף שאתם יכולים לעמוד בו. זה דבר אינדיבידואלי לחלוטין ולכן אנחנו לא יכולים פשוט לנוב במספר מתאים – אתם יודעים כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם.
בנוסף, המאורע לכבודו אתם רוכשים את המתנה יכול לעזור לכם להבין כמה אתם צריכים להשקיע. למשל, מתנה לכבוד חג צריכה להיות מכובדת, אך לא מחייבת אותנו להתפרע בהוצאה.
כמובן, מערכת היחסים שלכם עם האדם לו אתם קונים את המתנה מכתיבה כמה להשקיע בה.

חשבו מה האדם שיקבל את המתנה ירצה לקבל

כאשר אתם קונים מתנה חשוב לא להיות מקובעים על מה שאתם הייתם רוצים לקבל – נסו להסתכל דרך העיניים שלו ולחשוב מה היה משמח אותו. למשל, אם מדובר בגבר סטייליסט שאוהב להתגנדר ולהיראות תמיד טוב, קניית תכשיט יכולה להתאים מאוד. לחילופין, אם אתם קונים מתנה לגבר שאוהב לעשן סיגרים – תוכלו לרכוש עבורו מצית יוקרתי שגם יסייע לו לעשן בכיף ולהיראות טוב על הדרך.
אם אתם ממש רוצים להשקיע ולפנק – שעון יוקרה זו מתנה מומלצת שכל גבר ישמח לקבל.

מתנות מומלצות לגברים

כדי להקל עליכם למצוא כיוון ריכזנו עבורכם כמה רעיונות למתנות נהדרות לגברים:

  • ארנק לגבר  הוא דבר שכל אדם צריך אבל לא תמיד אנחנו משקיעים בעצמנו וקונים את הטוב ביותר – ולכן ארנק איכותי זו מתנה כל כך טובה. 
  • עט נובע - זו המתנה המושלמת לגבר שאוהב לכתוב ולעשות את זה בסטייל. זהו גם עט איכותי ביותר, וגם משדר יוקרה.
  • סט שש בש - מתנה נהדרת לגבר החושב שכדי להירגע אוהב להמריץ את המוח.
  • לוח אימון שכבות סמיכה משולב עם רצועות התנגדות - מתנה לגבר האתלט שתשדרג כל אימון ותסייע לפתח את הגוף.
  • ערכות יין ואלכוהול - מתנה לגבר שאוהב יין ורוצה וירצה לשתות את ארבעת הכוסות בסטייל