עט עם חריטה

כולם משתמשים בעטים, כדי לחתום על טפסים וחוזים, לסכם שיעורים בכיתה או כדי לכתוב שירה בחדר הפרטי. ניתן להסתפק בעטים פשוטים עבור כל אחד מהעיסוקים האלו, וניתן גם להשקיע בעט איכותי שיהפוך את חוויית השימוש בו ליוקרתית.  לרוב נראה בעלי מקצוע כמו עורכי דין ואנשי עסקים שמתהדרים בעט יוקרתי שמעיד על מעמדם וחשיבות הדברים שהם כותבים או חותמים עליהם. אבל כל אחד מאיתנו יכול ליהנות מעט איכותי שמוצע בחנויות רשת ג'נטלמן. 

החריטה על העט האיכותי הופכת את המוצר לאישי וייחודי. החריטה גם הופכת את העט למתנה נהדרת ושימושית. עט עם חריטה יכול להתאים לאבא שעוסק בעריכת דין או ראיית חשבון וגם לאח שמתחיל ללמוד במוסד להשכלה גבוהה. עט עם חריטה יכול להתאים לדוד שעוסק בתסריטאות וגם לאמא שמלמדת תלמידים לבגרויות. 

מה ניתן לחרוט על עט?

בכל הקשור למתנה עם חריטה, עט נחשב למתנה נהדרת אך עם מעט מקום לחריטה עצמה. בשונה ממוצרים אחרים כמו מעמד משרדי, ארנק, תיק או מוצר גדול יותר שניתן לחרוט עליו, על העט יהיה קשה יותר לחרוט תמונה או ציור באמצעות מכונת חריטה רגילה. בדרך כלל מכונות חריטת הלייזר מאפשרות לחרוט אותיות, מספרים, נקודות וכו'. לכן, בדרך כלל נחרוט על העץ את שם מקבל המתנה, ראשי תיבות של נותן ומקבל המתנה, אולי משפט קצר שמעורר השראה או שמקבל המתנה ממש אוהב, ואולי אפילו שם העסק של מקבל המתנה אם אתם רוצים להיות יצירתיים יותר.

היתרונות של עט עם חריטה כמתנה:

  • מתנה שימושית – כל אחד צריך עט בכיס, בבית, במשרד. שימושי למגוון צרכים.

  • מתנה ייחודית – עט עם הקדשה ייחודית עם שם המקבל, ראשי תיבות, שם העסק של המקבל או כל דבר אחר יעניק לעט ייחודיות שהמתנה מכוונת למקבל המתנה עצמו. 

  • קל לשאת ממקום למקום – בכיס של הג'ינס או החולצה, בתיק הצד, בתיק של המחשב הנייד ואפילו צמוד לפנקס תזכורות שתמיד הולך אתכם. 

אתם מוזמנים להיכנס לאתר ג'נטלמן ולבחור את העט שתרצו עם מגוון רחב של עטים של מותגים מובילים: XPEN, PARKER, PIERRE CARDIN ועוד..

באתר תוכלו להתרשם מסוגי עטים: עטים כדוריים, עטים רול או עטים נובעים ולצמצם את המגוון על פי העדפות של צבע או מותג. לבסוף תוכלו להוסיף את חריטה (כן! ממש באתר) ולכתוב מה תרצו לחרוט. המשלוח יגיע אליכם תוך מספר ימי עסקים.