צמידים לגבר - סטייל זה לא מילה גסה

צמידים לגבר - לא בושה ללכת בסטייל

אין ספק, סטייל זו לא מילה גסה! אנחנו מזמינים אתכם להנות ממתנות איכותיות ביותר לגברים, מתנות ימי הולדת, מתנות ימי נישואין ועוד. במתנות ליום הולדת חשוב מאוד לשים לב לסטייל של מקבל המתנה ולכן הכנו מספר רעיונות נחמדים איך להביא מתנה בסטייל. 

רוצים להביא אותה בסטייל ליום הולדת? אנחנו מזמינים אתכם להזמין את עצמכם להנות ממתנות מושלמות לימי הולדת. יום הולדת הוא יום אחד בשנה, במהלכו כל תשומת הלב היא עליכם ושלכם. ובכדי להנות מיום הולדת מושלם באמת, צריך גם מתנות מושלמות ליום הולדת. למשל, שרשראות לגבר  וצמידים,  ארנקים  מעור ועוד דברים שניתן למצוא אצלנו, בין אם לגברים או לנשים. 

כמה עולה צמיד לגברים בממוצע? 

כמה עולה צמיד גברים ליום הולדת? והאם ניתן לחרוט הקדשה אישית על שרשראות לגברים? ובכן, החל ממחירים ממוצעים של 169 ₪, אתם תוכלו למצוא שרשראות מהממות במיוחד לימי הולדת של גברים. כמו כן, תוכלו כמובן גם לחרוט על חלק מהתכשיטים הקדשות אישיות. 

המחירים הם די דומים עבור  צמידים לגבר , אך גם אפשר למצוא צמידים זולים מ-119 ₪. למעשה, יש גם צמידים מהממים לגברים. שרשרת או צמיד, העיקר הכוונה ואל תשכחו גם להצמיד פתק החלפה. מי שמקבל את המתנה, ישמח לדעת שיש לו אופציה להחליף באם יחפוץ בכך. 

מה צריך לדעת לגבי חריטה והקדשה אישית על תליון? 

בכדי לחרוט הקדשה אישית על שרשרת לגבר או על צמיד לגברים, יהיה חשוב להוסיף תליון כזה או אחר. על פי רוב, על שרשראות לא ניתן לחרוט, אלא רק על התליונים עצמם. ישנם תליוני כסף יפים במיוחד, או אפילו דסקיות צבאיות מגניבות במיוחד שאפשר לחרוט עליהן הקדשות אישיות או ראשי תיבות. 

ישנם לא מעט סוגים שונים של צמידים באתר ג'נטלמן – שיכולים לשמש כמתנות לגבר ולימי הולדת. אם תרצו, תוכלו לסייר בחנות האינטרנטית ולרכוש אונליין צמידים לגברים מסוגים שונים ואף לקבל סיוע מקצועי דרך צ'אט האתר. או לחליפין להגיע אל החנות עצמה ולהתרשם פיזית.

ייעוץ רכישת צמיד בחנות ג'נטלמן מתנות לגבר 

אם אתם צריכים ייעוץ לפני רכישת צמידים לגבר, אתם יכולים לקבל אותו מצוות המומחים של  ג'נטלמן מתנות לגבר. תוכלו ליצור קשר עם אחד מנציגי החנות באונליין בצ'אט באתר, או בטלפון. הייעוץ הוא חינמי וניתן כחלק מהשירות של החברה. כמו כן, מומלץ לדפדף באתר בין הפילטרים והמותגים השונים ולהתרשם מסוגי הצמידים לגברים.