ערכת מנגל – תתחילו לנפנף בסטייל

שעות אחר הצהריים, השמש מפציעה בין העננים רק כדי לחמם מעט את אלה שיושבים מתחתיה, בריזה נעימה של אוויר מרעננת שמלטפת אתכם בזמן שאתם זורקים עוד מעט מלח ופלפל על הבשר בתנועת היד המפורסמת. אתם מבקשים מהאישה לפתוח את המצלמה בטלפון ולהתחיל לצלם אתכם כדי שתוכלו להעלות לאינסטגרם כאילו אתם מינימום משתתפי הגמר בתוכנית ריאליטי על האש בשטח... אבל משהו חסר לכם... כדי לעשות על האש כמו שצריך צריך יותר ממנגל ובשרים – צריך ערכת מנגל מקצועית שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים לתפעול האירוע.

מסט במזוודה עד סינר עם כלים לעל האש – מה הבחירה שלכם?

באתר ג'נטלמן תוכלו למצוא סט למנגל במגוון סוגים וסגנונות. בכל סט עשויים להיות גם כלים שונים ומספר שונה של כלים אפשריים. תוכלו ליהנות מסט מיוחד של סינר "מלך המנגל" שתוכלו ללבוש במהלך העל האש וגם ליהנות ממגוון כלים חיוניים כמו מזלג ענק, מלקחיים, מלחיות, כפפה מבודדת חום וכמובן הסינר עצמו. תוכלו ליהנות גם מסטים דומים או נרחבים יותר של כלים בתוך מזוודה מהודרת שתקל על הניידות עם הכלים ותשמור עליהם לאורך זמן. 

הגבר שלך עושה על האש? פנקי אותו עם ערכה מנגל ייחודית

ערכת מנגל לגבר שלך יכולה להיות מתנה נהדרת. מלבד העובדה שתוכלי לפנק אותו במתנה שימושית במיוחדת היא גם תרגש אותו מאוד, שכן יש מחשבה מאחורי המתנה. תוכלו לצלם תמונות מדליקות ולתבל תרתי משמע את חוויית העל האש שלכם. כל שנותר הוא לבחור איזו ערכה תרצי לבחור לגבר שלך.

יום העצמאות בפתח? ערכת מנגל היא המתנה המושלמת:

מה מתאים יותר ליום העצמאות מאשר ערכת מנגל מדליקה לחג ישראלי שבו עושים על האש? עם הכלים השימושיים של ערכת המנגל תוכלו לשדרג את חוויית החג ולהעניק ליקיריכם את המתנה המושלמת. לפרטים נוספים ובחירת הסט המתאים לכם ביותר היכנסו לקטלוג הערכות באתר שלנו בג'נטלמן. בכל סט שתבחרו תוכלו להתרשם מהמפרט של מה הוא כולל.