חוגגים לבעל יום הולדת? כך תבחרו את המתנה המושלמת

איך לבחור מתנה לבעל - כל הטיפים במקום אחד

בחירת מתנות לבעל יכולה להיות לעיתים מורכבת ומלווה בהתלבטויות רבות. כל מה שאת רוצה הוא לפנק ולשמח את בעלך, לקנות לו משהו איכותי שיאהב וגם יעריך. איך לבחור מתנה לבעל – על כך במאמר הבא.

מתנות לבעלים טריים

כאשר בעלך הטרי חוגג יום הולדת, קידום בעבודה או יום נישואין תקדישי יותר תשומת לב לבחירת המתנה בעיקר בשל העובדה שאתם נשואים רק שנה-שנתיים. לפיכך, תצטרכי לבחור במתנה איכותית, מרשימה ויוקרתית. בעלך צריך לדעת שאכפת לך ממנו, שאת אוהבת אותו ודואגת לו. מכיוון שאת עוד לא הספקת להכיר היטב את בעלך חשוב שתבחרי מתנה שתתאים לאופי ולסטייל שלו. אם בעלך הטרי אוהב מותגים חשוב שזה יהיה פונקציה בבחירת המתנה. שמת לב שגאדג'טים חדשניים וטרנדיים חביבים עליו? בחרי במשהו מקורי שעוד אין לו והיה רוצה. הוא מעשן או שותה אלכוהול? תוכלי גם לבחור אביזרים הקשורים לכך.

מתנות לבעלים ותיקים

כשמדובר על מתנה לבעל וותיק הכוונה היא שאת כבר נשואה לו שנים, מכירה אותו היטב, יודעת מה הוא אוהב ומה מתאים לו, מה התחביבים שלו, ממה הוא מתלהב וממה לא ולכן הבחירה של המתנה תהיה קלה יותר. זוגות וותיקים בדרך כלל קונים אחד לשני מתנות שימושיות ופחות רומנטיות. אך בין אם תבחרי במתנה פרקטית ובין אם במתנה רומנטית, חשוב שהיא תהיה יוקרתית ומרשימה כדי שבעלך לא יבוא בתלונות... בנוסף, אל תקני מתנה לבעל רק ביום הולדת או ביום הנישואין, חשוב שתתני לו תשומת לב גם בט"ו באב, בחגים וכד'. ככל שתשקיעי יותר בבעלך כך תשמרי גם על הגחלת הבוערת של הנישואין ובוודאי הוא יקנה לך מתנות בחזרה.

מתנות מומלצות לבעל

בחנות האינטרנטית של ג'נטלמן –  מתנות לגבר , תוכלי לבחור במגוון מתנות איכותיות ומפנקות לכל סיבה ולכל בעל. אם בעלך אדם רציני הנפגש עם קולגות ומשקיעים עסקיים הוא ישמח להרשים אותם עם מצית מהודר בהקדשה אישית,  ארנק מעור  מסוגנן או  שעון יד יוקרתי  ואלגנטי. לבעל כזה חשוב יהיה מאוד שם המותג ולכן הבחירה צריכה להיות בין מותגים מקוריים. אם את רוצה לרענן את חיי הנישואין ולקנות מתנות משעשעות, תוכלי לבחור במשחקי אהבה כמו קלפים לוהטים או כיסוי עיניים סקסי. בעלך אוהב גאדג'טים או גימיקים טרנדיים? אין כמו מטען אלחוטי בעיצוב מקורי, מטען עם עמדה נטענת, מצלמת אקסטרים או משטח חימום חשמלי לכוס השתייה בעבודה.