החבר או הבן מתגייסים? כך תבחרו את המתנה המושלמת

כך תבחרו את מתנת הגיוס המושלמת

הילד גדל במהירות וכבר הוא מתגייס לצבא. זוהי הזדמנות אחרונה לפנק אותו לפני שהוא מתגייס ולקנות לו מתנה איכותית ומקורית שתשמש אותו גם בצבא. המאמר יפרט איך לבחור מתנה למתגייס.

בחירת המתנה האולטימטיבית לגיוס

לבחור מתנה לגיוס אינה פעולה קלה ומחייבת חשיבה מעמיקה ויצירתית. למרות המבחר הגדול והמגוון של מתנות לגיוס לא הכול רלוונטי לילד שרק עכשיו סיים י"ב ומצד שני הופך לגבר והצרכים שלו משתנים. בנוסף, אמא לא תקנה לבן שלה המתגייס מה שיקנו לו החברים או בת הזוג ולכן המתנה צריכה להיות קשורה למי שבוחר אותה אך מותאמת למתגייס שהוא חבר, בן או בן זוג. ישנה אף חשיבות למקום אליו מתגייסים מכיוון שניתן להתאים מתנות למתגייס הקרבי, למתגייס הג'ובניק ועוד, וכמובן להתאים את המתנה לאופי ולטעם של המתגייס.

כיצד מחליטים מה לקנות?

כדי להחליט איזו מתנה לגיוס מתאימה יותר צריך להכיר היטב את המתגייס, לדעת מה הוא אוהב, מה חסר לו, מה כבר קנו לו לגיוס, האם הוא אוהב סטייל ויוקרה, האם מעניינים אותו גאדג'טים שונים, האם הוא מעשן או שותה אלכוהול, האם לקנות לו רק משהו שימושי ועוד. במידה ואתם קרובים מאוד למתגייס תוכלו גם לשאול אותו מה הוא רוצה, אלא אם כן אתם רוצים להפתיע אותו. לא משנה במה תבחרו זכרו לכתוב ברכה מכל הלב שתהפוך את המתנה לאישית ומשמעותית עבור המתגייס.

אילו מתנות מומלצות למתגייס?

אם החלטתם ללכת על מתנה לגיוס שהיא פרקטית תוכלו לבחור ממגוון רחב של מתנות כמו: שעון לחיילים ואיכותי עם כיסוי, ארנק מעור, אולר למתגייס הקרבי, פנס ללא סוללות, ערכת צחצוח נעליים ועוד. במידה ואתם הולכים על מתנה מרשימה, אישית וסטייליסטית תוכלו לבחור בשרשרת עם דסקיות ממותגות כסופות או מושחרות או בצמיד. גם מצת מהודר יהיה שימושי ואישי למתגייס המעשן, אך חשוב לחרוט עליו הקדשה. תוכלו לבחור גם בגזרת מוצרי הטיפוח אפטרשייב, קרם לחות או קוצץ שיער שימושי. כמתנות מקוריות לחובבי הגאדג'טים מומלץ לבחור למתגייס משטח חימום לכוס שתייה, מאוורר שולחני לחדר או מטען אלחוטי עם תאורת לד.

המקום והמחיר המשתלמים ביותר למתנות לגיוס

בסניפי הרשת של ג'נטלמן –  מתנות לגבר , ניתן לקנות מתנות למתגייס במחירים משתלמים. אך לא רק המחיר משחק תפקיד בסניפי הרשת, גם האיכות, השירות והמיתוג הבינלאומי בשיווק המוצרים. כל המתנות שהרשת מייבאת עשויים מחומרי גלם איכותיים ובאחריות.