מחפשים שעון יוקרתי - כך תבחרו את השעון הנכון!

איך לבחור שעון יוקרתי ?

שעון איכותי ויוקרתי משדר גבר עם ביטחון ורצינות. אם אתה איש עסקים שממתג את עצמו, השעון שלך הוא זה שיעשה את הרושם הראשוני. המאמר יפרט כיצד לבחור בשעון יוקרתי

מה צריך בשעון?

שעון יוקרתי הוא אביזר נלווה אך פריט בולט שאף אחד לא יפספס כשיפגוש אותך. בין אם אתה איש עסקים ובין אם אתה נפגש עם לקוחות, השעון הוא זה שיצור את הרושם הראשוני שאתה אדם רציני, מכובד ויודע מה שהוא עושה. ברור שאפשר לרכוש שעון יד פשוט ושימושי כאשר רק רוצים לדעת מה השעה ולעמוד בזמנים. אך שעון יוקרתי ישמש אותך הרבה יותר מעבר לשעה. ברגע שאתה קונה מותג, אתה למעשה ממתג את עצמך הן מבחינת טעם אישי והן מבחינת הנראות והאופי. עם זאת, השעון צריך להיות נוח, עמיד למים ולשריטות ולהחזיק לאורך שנים. שעוני יד יוקרתיים ניתן להשיג במותגים רבים, צבעים וטקסטורות, עם או בלי מספרים, צג דיגיטלי, עם תאריך ופונקציות נוספות כמו שיש לשעונים החכמים. לפיכך, את בחירת השעון תעשה על פי הטעם האישי והצרכים שלך.

איך בוחרים בשעון יד יוקרתי?

בראש ובראשונה חשוב למדוד את השעון על היד ולהרגיש בנוח. כאשר גבר עם יד גדולה יבחר שעון עם שטח פנים קטן, השעון לא יתאים ליד שלו. לפרק יד גדולה מתאים שעון עם שטח פנים גדול ולהיפך. את העיצוב, הצבע והצורה בוחרים על פי הטעם ואת הפונקציות על פי הצרכים. רוב הגברים בוחרים בעיצובים מינימליסטיים וקלאסיים כדי שיוכלו לענוד אותם גם לעבודה וגם לאירועים ויוכלו להתאים אותם לבגדים. שנית, יש לבדוק מה האחריות הניתנת על השעון והוראות תפעול. ככל שמקבלים יותר אחריות, כך תהיה בטוח שקנית שעון איכותי. שלישית, יש לקנות את השעון ממשווק אמין שמוכר מותגים ולא חיקויים שיכולים לעלות לך ביוקר. בתעודת האחריות יהיה כתוב המספר הסידורי שצריך להיות תואם לשעון שאתה רוכש. דרך נוספת לזהות שעונים יוקרתיים היא לבדוק את תנועת המחוגים. שעונים יוקרתיים הם מכניים או אוטומטיים והתנועה של המחוגים שלהם חלקה. 

מה העלויות של שעונים יוקרתיים?

שעון יוקרתי נחשב לשעון יקר כאשר בוחרים במותג. עם זאת המחירים משתנים בין משווק למשווק. בסניפים של ג'נטלמן – מתנות לגבר ניתן למצוא שעונים יוקרתיים במחירים משתלמים ואטרקטיביים המתאימים לכל כיס. ג'נטלמן לא רק יפתיעו אותך מבחינת המחיר והאמינות, אלא אף מבחינת הסגנון והעיצוב של שעוני יוקרה בסטייל.