החגים כבר כאן - כך תבחרו את המתנה הנכונה

מתנה לחגים - שלא תכנסו ביידים ריקות!

באים להתארח בחג ולא יודעים מה לקנות למארחים? אפשר להפסיק לשבור את הראש - הרשימה הבאה היא בשבילכם!

כל שנה מתחילה בסימן שאלה והסימן שאלה הזה הוא - מה קונים מתנה לחג?

האם לקנות מתנה לבית, או מתנה אישית למארחים? השנה אתם יכולים לוותר על סימן השאלה, כי ריכזנו עבורכם טיפים שווים במיוחד לבחירת מתנה לחג!

טיפ ראשון: יין ישמח לבב אנוש

מתלבטים מה לקנות מתנה למארחים? עם יין, אי אפשר לטעות. תמיד מתאים להביא לארוחה בקבוק ואם תרצו לשדרג ולהשקיע - קנו מעמד יינות דקורטיבי שיוסיף תחכום לבית ומלאו אותו בבקבוק או כמה בקבוקים בהתאם לגודל מעמד היינות. המארחים יודו לכם!

טיפ שני: אומנות זה כל הסיפור

מתנה שתשמש את כל בני הבית היא מתנה שתוסיף יופי ואופי לבית של המארחים,  פסל אומנותי מראה שחשבתם על מתנה לאירוח שכולם יוכלו ליהנות ממנה - גם אתם, בפעם הבאה שתוזמנו לארוחה.

טיפ שלישי: מוזיקה, ללב היא חודרת

כל ארוחה טובה יכולה להשתדרג עם מוזיקה מתאימה ברקע, במיוחד ארוחות חג להן שירי החג מוסיפים אווירה חגיגית ומשמחת. רמקול BLUETOOTH יכול להיות מתנה מושלמת לחג, פרקטית וגם מוסיפה לבית במידה וקונים רמקול BLUTETOOTH דקורטיבי שקיים בעיצובים שונים כמו רדיו בעיצוב רטרו.

טיפ רביעי: תשחקו אותה

מפגשים משפחתיים הם זמן טוב להניח את הניידים בצד, לדבר אחד עם השני וגם לשלב משחק, כזה שמגיע עם לוח ולא באפליקציה. רוצים לשחק אותה עם המתנה לחג? כדאי שתחשבו לקנות למארחים לוח שחמט, שש-בש או כל משחק בסגנון. תוכלו למצוא לוחות משחק דקורטיביים ואז זו לחלוטין תהיה מתנה מרשימה למארחים.

טיפ רביעי: לגבר יקרה קונים תכשיט יקר

טוב, הוא לא חייב להיות יקר - אבל הוא  חייב להיות אלגנטי, כזה שהמארח יוכל להשתמש בו כבר בערב החג! שרשרת, צמיד או טבעת יתקבלו בברכה אצל כל מארח שעבד קשה כל השנה. ואם אתם מתארחים אצל גבר שהרים ארוחה כזו, שעון יד לגבר זו מתנה מכובדת ומרשימה בדיוק כמו תכשיט!

טיפ חמישי: למארחים מהסרטים

מחפשים מתנה קלילה למארחים? מתנה מקורית במיוחד היא מכונת פופקורן ביתית! המארחים ייהנו ממנה כל השנה והאורחים ייהנו ממנה כבר בארוחת החג! מכונות פופקורן ביתיות לרוב מגיעות בעיצוב רטרו צבעוני ומתוק, שמוסיף אופי למטבח ויכול לשמש גם כפריט דקורטיבי לבית!

זכרו המתנה חשובה - אך הכוונה לא פחות!

בין אם בחרתם מתנה שימושית או מתנה לנוי, אנחנו בטוחים שהמארחים שלכם ישמחו שחשבתם עליהם. מתנה לראש השנה היא תמיד משימה קשה, אך זכרו שהעיקר הכוונה.

והשקעתם בהם כשבאתם לארוחת החג, אז הגיע הזמן לנער אבק מהבגדים הלבנים ולהתכונן לכל השאלות שהמשפחה הולכת לשאול אתכם, כי עונת החגים כבר כאן. שיהיה חג שמח!