כל אחד אוהב לקבל מתנה למשרד - כך תפתיעו את הקולגות 

מה לקנות מתנה למשרד? כל הטיפים לבחירה נכונה 

רובינו מבלים את רוב שעות היום שלנו במשרד - לא פעם אפילו קוראים לעבודה "הבית השני שלנו" לכן כדאי להשקיע במתנה למשרד עבור מישהו שאוהבים ורוצים שהיום שלו יהיה נעים יותר או אפילו - לעצמנו!

אבל איך בכלל בוחרים מתנה למשרד?

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון ולחשוב עליהם בבחירת מתנה משרדית

אופי התפקיד - אם אתם קונים מתנה למשרד של בוס, או איש עסקים שמרבה לקיים פגישות במשרד שלו, מעמד יינות יכול לשדר על מעמד מתאים ואפילו להיות שימושי באירוח פגישות. אם מדובר בתפקיד פקידותי, אחת האופציות היא עט מהודר עם חריטה אישית, שיהפוך את המתנה לאישית יותר. 

סביבה משרדית - האם סביבת העבודה מאפשרת רעש או שמתקיימות במשרד פגישות רבות? אופציה טובה למתנה למשרד שכל אחד ישמח לקבל - רמקול  BLUETOOTH, שיהפוך את היום במשרד לנעים יותר עם המוזיקה שאוהבים. כמובן במידה וסביבת העבודה מתאימה למתנה הזו.

מתנה שימושית למשרד - רוב המתנות למשרד הן פריט עיצובי ולא מעבר לזה, אבל זו לא משימה בלתי אפשרית למצוא מתנה פרקטית למשרד! החל ממשחקי חשיבה שיכולים להיות על שולחן העבודה וגם לשמש לרגעים בהם צריך לחדד את המוח ועד ללוח קליעה למטרה שמוסיף אופי למשרד אבל גם יכול לשמש למשחק קליל - מתנה למשרד בהחלט יכולה להיות גם שימושית! רק שימו לב שלא יחשבו שיש לכם יותר מדי זמן פנוי למשחקים כי אז יוסיפו לכם עבודה.

פסל דקורטיבי - כולנו מכירים אותם, הם נמצאים בכל משרד אבל סוס מנצח לא מחליפים: גלובוסים, מעמד לעטים ופסלים דוקורטיבים הם מתנות מושלמות למשרד. אם תרצו להוסיף קריצה למתנה שלכם, אתם יכולים לבחור בפסלים מצחיקים שיעלו חיוך על פניו של מי שהמתנה מיועדת לו.

תפתיעו את הקולגות שלכם עם מתנה! 

מתנה למשרד יכולה להפוך משרד משעמם למקום שנעים יותר להיות בו, לתת אופי לחלל שבו אנחנו מעבירים שעות רבות כל כך ואפילו יכולה להיות שימושית ואישית. לא צריך סיבה מיוחדת כדי לתת למישהו שאוהבים מתנה שתעשה את היום שלו טוב יותר, רק צריך להחליט מה קונים - ובעזרת הטיפים האלו, תהיו בטוחים שאתם בוחרים נכון!

ג'נטלמן מתנות לגבר - כל המתנות במקום אחד!