לדרמן - החבר הטוב ביותר של האדם

אין היום הנדימן אחד שלא יוצא מהבית בלי הלדרמן שלו

הוא חתיך, הוא יפה, חלק, חזק, שימושי, חד, מדויק, הוא נכון והכי חשוב! הוא יכול לעשות הכל: לתקן, לחתוך, למעוך, לשטח, לקצוץ, לפתוח, לאטום, להבריג. הכל, פשוט הכל. זה כמובן הלדרמן - מתנה מושלמת לגבר מושלם - המקגייוור של המתנות! הכי גברי, הכי שטח, הכי שיפוצניק, הכי חיילי, הכי מקצועי, פשוט הכי הכי. לאנשים שמסוגלים לעשות הכל, אבל באמת הכל, בכל מקום ובלי להתפשר על נוחות ואיכות. להנדימן בבית שאוהב לעבוד עם הידיים, לגבר שאוהב לטייל בטבע, לאיש שיוצא בשבתות לטיולי ג'יפים, לילד שעומד להתגייס לצבא לכל אלו הבחירה בכלי של המותג בתחום ה- LETHERMAN היא בהחלט הנכונה!

 

למשקיענים אלו המחפשים מתנה ברמה אחת מעל האחרות, אלו הרוצים לשמח את האדם הקרוב אליכם. בלי לחשוב פעמיים, אנו ממליצים על לדרמן מגנטי כסוף - 21 כלים מסדרת FREE P4 עם מנגנון פלטפורמה מגנטית, עיצוב מחודש, שימוש ביד אחת לפתיחת הכלים, עמידות שיא בעבודה עם כימיקלים, לדרמן מדגם FREE P4 מייצג שנים של בדיקות מהנדסים, משובים של לקוחות קצה, ניסויים ועבודת מעצבים מקצועית ברמה הגבוהה ביותר - הניבו פלאייר רב-תכליתי, הטוב ביותר שנוצר עד היום!

מתנה שתתאים לכל גבר

לסולידים, אלו שרוצים להביא מתנה מתוך מחשבה שזו תהיה השקעה מדהימה ועדיין עומדת בתחום התקציב המוקצה למתנה, אנו לחלוטין בעד לדרמן 19 כלים מסדרת SUPERTOOL - מתנה מדהימה עבור אנשים של מעשים ולא רק דיבורים. מאלה שתקראו להם כשאתם בשעת צרה, כשהרכב שלכם תקוע באמצע שום מקום ואתם זקוקים לחילוץ, לחברים שנמצאים אצלכם בחיוג המהיר. הבחירה בכלי של המותג המוביל בקטגוריה, דגם ה-SUPERTOOL 300 הוא פלאייר מוגדל במבנה עיצובי מיוחד שעוזר לשימוש במקומות צרים, מנגנון ייחודי המאפשר פתיחה גם בעבודה עם כפפות ובשילוב של 19 כלים בכשיר אחד!

 

באותה רמה של איכות וטיב הכלי, ניתן כמובן גם לרכוש את לדרמן 17 כלים כסוף וגדול מסדרת WAVE PLUS עם איכות ויופי. לא יורד ברמה מהלדרמן 19 כלים. דגם מדהים, מומלץ מאוד והוא הנמכר והמבוקש ביותר בקרב אנשי ביטחון, יחידות חילוץ, חירום הצלה ושטח. מתאים בול למחפשים כלי עם מבחר ענק של 17 כלים לשימושים רבים במיוחד. כלי נוח וקל מאוד לשימוש, עם גישה חיצונית לכלים המאפשר שימוש ביד אחת בלבד! בעל מנגנון נעילה, ידית מעוגלת לאחיזה נוחה וחזקה, מגיע עם אחריות של 25 שנה - או בקיצור, שלמות!

כלי אחד - פתרון גדול!

להנדימן הביתי שלך, לגבר שאוהב לעשות עבודות תיקון בבית, לשיפוצניק, או לחובב כלים שצריך תמיד להחזיק משהו ביד שיתן לו פתרון זמין, נגיש וראוי לכל בעיה. בדיוק בשביל זה יש את לדרמן REBAR עם 17 כלים. הפלאייר מחוזק ומתאים לעבודה מאומצת, קוצץ התיל ניתן להחלפה ועם כל התכונות האלה ולמרות הגודל שלו – ריבר של לדרמן לוקח בקלות אפילו את העבודה הקשה ביותר שיש לעשות, ויפתור בעיות בכל מקום.
עבור הגבר הזה, אחד שיודע, שאוהב ומומחה לעבודות עם הידיים - מתנת הלדרמן מכל זוג ודגם היא ה- מתנה שתגרום לו לחייך ולהבין כמה הוא חשוב לך.