מתנות למסיבת רווקים - כך תבחרו נכון!

מתנות למסיבת רווקים - כך תבחרו נכון!

 

לבחור מדויק את המתנה המושלמת במסיבת הרווקים של החתן.

 

 

זהו, הגיע הרגע! החבר הכי טוב שלך מתחתן ועליך מוטלת המשימה הקשה מכל - לבחור מתנה עבורו במסיבת הרווקים. אז מה עושים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לעזור לך לבחור את המתנה המושלמת לחבר שעומד להתחתן עם בחירת ליבו. מצד אחד זו אחריות רבה להעניק מתנה איכותית אחת כזו שיודעת לקלוע בול למטרה. מצד שני זו ההזדמנות שלך להראות לחבר הכי טוב שלך שאתה מכיר אותו. יודע מה נכון לו, מה טוב לו, מה הוא צריך ומאיזו מתנה הוא יהיה הכי מרוצה.
אל דאגה! עשינו בשבילך את העבודה, ריכזנו עבורך מגוון מתנות מושלמות בשביל האח היקר שלך שעומד להתחתן:

מתנות לחתן המסוקס

גברים רבים נוהגים להתלבש בסטייל, לענוד שעונים יוקרתיים וגם אפילו להתחדש בתכשיטים גבריים במיוחד המעידים על האופי המסוקס שלהם, על חספוס, ביטחון עצמי וסטייל. אפשר למצוא עבור החבר תכשיט גברי כמו צמיד יוקרתי ואופנתי. רגשות יתעוררו אצל החבר כשהוא יקבל צמיד מהסוג הזה, הוא יענוד אותו ויזכור שיש לו מעגל גברים חברים תומך ומאפשר. שנותן לו קרקע בטוחה להיות מי שהוא ומה שהוא בעולם הזה. ואם תרצה לקחת את המתנה הזו צעד אחד קדימה, תמיד ניתן ליצור עבורו חריטה אישית. 

 

 

מתנות לחתן הבשלן

הקורונה הוציא לאוויר העולם בשלנים גברים חדשים, כאלה שאוהבים להתעסק עם בשר, עופות, ירקות בתנור ועוד מגוון תבשילים ובישולים המפיצים ריחות נעימים ומעוררי תיאבון.
מומלץ לבקר במחלקת המתנות של כלי מטבח, בישול וברביקיו. לחבר שאוהב לעשות על האש בשבתות וחגים לכל החבר'ה. גם מתנות הקשורות לאביזרי אלכוהול בהחלט יכול לעבוד עבור אניני הטעם, חובבי האלכוהול והמומחים לאיכות בכוס המשקה שלהם.במחלקה זו ניתן למצוא פותחני בקבוקי יין חשמליים, מעמד לבקבוקי יין, ערכות של וויסקי ועוד. אנחנו בטוחים שכל גבר שאוהב לשתות אלכוהול איכותי, בהחלט יכול להתרגש לקבל מתנה מהסוג הזה. 

 

 

מתנה לחתן המוזיקלי

החבר המוזיקלי שלא נפרד לרגע מהאוזניות שלו, יכול להתאהב במתנה הזאת, במיוחד בזמן מסיבת רווקים
כשכל החבר'ה קופצים למים של הבריכה, או יושבים בכיף בג'קוזי. אפשר לשמוע את המוזיקה שאתם אוהבים
עם רמקול SUB-MARIN לבן לאמבטיה עמיד במים. רמקול בלוטוס 3W מוגן מים, עם כרית הצמדה המאפשרת הדבקה לקיר! גם רמקול BIMMER BT שחור ממש מגניב, יכול לגמרי להשיג את המטרה.
הוא רמקול בלוטוס 6W איכותי ועוצמתי, במראה ספורטיבי - בצורת גריל של רכב.

מתנות לחתן השחקן שאוהב ריגושים

כל גבר שאוהב לעשן, רוצה מצית זיפו מהודרת בחריטה אישית. כל פעם שהוא ידליק את הסיגריה עם כוס המשקה, הוא יזכור שיש לו חברים שאוהבים אותו ומאפשרים לו ליהנות מהרגעים הפשוטים של החיים.
מבחר עצום של מצתים עומדים לרשותך בבחירת המתנה מהסוג זה. במקרה והחבר הזה גם אוהב משחקים,
ערכת סט פוקר באריזה מהודרת תגרום לו לשחק כל מסיבת הרווקים. המתנה המושלמת לחבר וגם לכם במהלך המסיבה. במקרה ותרצה להשלים לו סט שלם למסיבה, משחק שתייה יהיה מושלם עבורו! 

 

 

מתנות שיכניסו את החתן לכושר ויגרמו לו לטפח את עצמו

כל גבר מטופח שאוהב להתאמן ממש רוצה מתנה כזו! מתנה שתגרום לו להמשיך לפתח את הגוף שלו. ניתן לבחור מתנה מושלמת עבורו מתוך אביזרי הספורט, כמו ערכה ביתית של סט רצועות אימון לתליה בשביל שלא יהיה אבא שהוא בטטת כורסה.
אופציה נוספת היא לרכוש עבורו מכונת תספורת ועיצוב לזקן עם קרם אפטרשייב קאנביס מתוך אביזרי הטיפוח והגילוח שלנו.

 

בשביל מתנות ייחודיות אקסקלוסיביות למסיבת רווקים שלא ניתן למצוא במקום אחר, יש את רשת ג'נטלמן. ניתן להזמין גם דרך האתר והכל במחירים נוחים. לא משנה איזו מתנה תבחר, העיקר שתהנו במסיבת הרווקים.