מתנות למשרד שכל עובד ירצה לקבל

5 מתנות למשרד שכל אחד ירצה לקבל 

למצוא מתנות לעובדים במשרד זו לא משימה פשוטה, העובדים שלך רוצים שתפתיע אותם, שתדבר אל הלב שלהם עם מתנה מרגשת ומדהימה. מתנה שתגרום להם לתחושה טובה, הרגשה שיש להם מנהל שחושב עליהם, שיודע מה הם רוצים וצריכים. מתנה יכולה להעניק להם תחושה טובה, רגע של נחת בתוך כל חוסר השקט ושגרת העבודה השוחקת. מתנה אשר מצליחה להשיג את המטרה ולקלוע בול לטעמם של העובדים, יכולה ממש להגביר את המוטיבציה שלהם בעבודה. מתנות יכולות לפתוח את הלב, לגרום לעובדים לבוא לעבודה בבוקר עם חיוך, לגרום להם להרגיש חשובים, מוערכים ובעיקר חיוניים. האם משימת בחירת המתנה הזו היא משימה פשוטה? ממש לא!

 

הבחירה נכונה לעובד שלכם

המציאות מראה כי בחירת מתנה לעובדים היא משימה לא פשוטה בכלל. זה לא כל כך קל להבין מה הצורך שלהם ולממש את הרצונות של כל עובד במשרד. הרי אתה כמנהל לא מכיר כל אחד מהעובדים עד רמת הפרטים הקטנים. אתה לא יכול לדעת מה הם חושבים, מה הרצונות, תשוקות והצרכים שלהם. אז איך תדע מה המתנה שתעשה להם טוב ותרחיב להם את הלב? לעולם לא תדע. חשבו להבין כי לא תוכל לספק את כל הצרכים לכל העובדים בכל הקשור למתנות, אבל כן ניתן לעשות הערכת סיכונים ולאפשר להם לבחור מתנה מתוך מאגר מתנות לבחירה.

תאפשר להם לבחור בעצמם

התשובה שלנו: להעניק לעובדים את זכות הבחירה מתוך מאגר המתנות המופלא שיש לנו באתר.
ולכן, אנחנו עשינו עבורך את העבודה ויצרנו רשימה של 5 המתנות שכל עובד ירצה לקבל במסגרת העבודה. אנחנו בטוחים שהעובדים שלך ישמחו לבחור מתנה אחת מתוך הרשימה:
למנגליסטים של המשרד, אוהבי הבשר, ישמחו מאוד לקבל ערכת מנגל 5 חלקים במזוודת אלומיניום יוקרתית שתהפוך כל על האש לטעים הרבה יותר. תזכורת נעימה לעובדים שלך המחזירה אותם למקורות שלהם כציידים בתקופות היסטוריות רחוקות.
מפרט טכני: מלקחיים, מרית, מזלג, מלחיה ופלפליה. 
  1. מאפשר לעובד שלך ליהנות מהמוזיקה שהוא אוהב בסאונד איכותי בכל זמן ובכל מקום. אבל בעיקר, מתנה המאפשרת לו ליהנות מזכרון מתוק בעבודה גם כשהוא בחופשה.
    PIZZI הוא רמקול בלוטוס ננו אלחוטי, איכות צליל עוצמתית, עם טכנולוגיית TWS המאפשרת חיבור של שני רמקולים במקביל וכל זה בגודל של 35 מ"מ בלבד!
  2. עבור הטבחים במשרד, אלו שאוהבים בישולים ואפייה. מי שמביא איתו כל יום ראשון עוגיות או תבשילים לארוחת צהריים. מארז שהופך כל מתנה למושלמת! סט המורכב מ - 6 חלקים הכולל: 5 סכינים + קולפן קרמי. ידית האחיזה של הסכינים נוחה להפליא ונגד החלקה ובכך הופכת את העבודת החיתוך לפרקטית בטוחה ופשוטה.
    4. פותחן בקבוקי יין חשמלי מהודר בצבע שחור וכסף
    לעובדים שלך חובבי היין, אלה שבאמת אוהבים להתפנק. הם ממש יאהבו ניתן את המתנה הזו - פותחן בקבוקי יין חשמלי שיפתח את בקבוקי היין בקלות, ביעילות וללא כל מאמץ! מידה: גובה - 26 ס"מ, רוחב - 6 ס"מ, עומק - 6 ס"מ.
לעובדים שאוהבים לסחוב את המחשב הנייד שלהם איתם בנסיעות עסקים, או בהרצאות, בסגירת עסקאות או סתם בזמן טיולים וקמפינג. תיק גב אורטופדי, איכותי ונוח בטירוף. במיוחד עבור מחשב נייד עד 17.3 אינץ עם יציאת USB לטעינה ניידים, בצבע שחור, הכולל: תא גדול עם פתיחה עליונה רחבה, תא נפרד מרופד למחשב, תא נוסף גדול לניירת, תאים נפרדים לציוד קטן כולל תאים לעטים, שני תאים עם רוכסן בחזית התיק, שני כיסי רשת בצידי התיק וידית אחיזה נוחה בחלק העליון של התיק.
והנה פתרנו לך את הדלימה לחג הקרוב, ליום ההולדת או לאירוע אחר בו אתה מחפש לעובדים שלך מתנות משמחות המעניקות להם תחושה שאתה בתור בוס, חושב גם עליהם. אנחנו בטוחים שעם התחושה הזאת הם יבואו לעבודה כל בוקר עם חיוך גדול והרגשה טובה.