אין כמו אבא בעולם - מתנה לאיש היקר מכולם

אבא יש רק אחד – כך תפנקו את אבא שלכם

לאורך השנים אבא תמיד פינק אותנו, דאג לנו, שמר עלינו, הציב לנו גבולות ומעל הכול תמיד אהב אותנו. אבא יש רק אחד וללא ספק הגיע הזמן לפנק אותו בחזרה. בין אם אתם רוצים להעניק לו מתנה ליום ההולדת, ליום האב, סתם כדי להעניק לו מתנה כאות הערכה ואהבה או מכל סיבה אחרת תוכלו להעניק לו מתנה נפלאה וייחודית מבית GENTELMEN. 

אבל מה אבא כבר צריך?

גם לאבא שלכם יש רגשות, תחביבים, דברים שהוא אוהב לעשות, לראות או בילויים מועדפים. בהתאם לסוג האבא שלו ולדברים שהוא אוהב ניתן למצוא מתנות מדליקות שיעשו לו שמח בלב, ירגשו אותו ואפילו יהיו שימושיות מאוד עבורו. לדוגמה: אם אבא שלכם יוצא לעבודה לבוש בחליפה כל יום תוכלו לקנות לו שעון יד יוקרתי שיתאים לחליפה ויעשיר את המראה החיצוני של הגבר המסוקס, מסודר, מהודר ואסתטי. 

אבא אוהב לשחק פוקר עם חברים?

בג'נטלמן תוכלו למצוא מגוון ערכות פוקר מקצועיות ואיכותיות עם 200, 300 ואפילו 500 צ'יפים איכותיים המגיעים במזוודה עם סט קלפים ואקססוריז נוספים. אם אבא שלכם אוהב לשחק פוקר או משחק קלפים אחר עם חבריו כאשר הם נפגעים זו יכולה להיות מתנה נהדרת, מתחשבת ומדליקה במיוחד. 

ארנק עור עם ברכה לפרנסה:

כל גבר זקוק לארנק ואיכות הארנק ואופן חלוקת הכיסים הפנימיים תהיה משמעותית מאוד. יש הבדל רב בביטחון של הגבר בין להוציא מהכיס ארנק חדש, מהודר ואיכותי מעור כאשר רוצים לשלם על משהו לבין להוציא ארנק בלוי שלא רק שהוא לא נראה טוב אתה גם חושש שייפול ממנו משהו. אבא שלכם צריך להרגיש ביטחון, גאווה ועוצמה בכל פעם שהוא מוציא את הארנק מהכיס ולכן אתם רוצים לקנות לו ארנק עור איכותי, עמיד לאורך שנים, הכולל מגוון כיסים לכרטיסים ומסמכים מסוגים שונים ועוד. 

לסיכום; בחירת מתנה לאבא היא לא דבר פשוט. יש אינספור אופציות לבחור מבניהן ומכיוון שכל אבא הוא עולם ומלואו ויש לו תחושות ורגשות שונים, תחביבים שונים ודברים שונים שעשויים לשמח אותו הרי שגם המתנה תצטרך להיות תואמת לתשוקות שלו, להיות שימושית ועם מחשבה רבה מאחוריה.