תיק מעוצב לגבר - המתנה המושלמת

למשרד ולטיול – תיקים לגבר שכל אחד צריך

תיקים יכולים להיות שימושיים מאוד לכל אדם. הגבר המודרני אוהב להיות מסודר ומתוקתק מבחינת ביגוד, אסתטי מבחינת תספורת, זקן מסודר ואפילו משקפי ראייה, שעון יוקרתי, ואקססוריז נוספים נבחרים בקפידה. ברשת ג'נטלמן תוכלו למצוא מגוון תיקים לגברים למגוון שימושים כאשר התיק משלב בין איכות, נוחות, פרקטיות וכמובן המון סטייל. בין אם אתם צריכים תיק עסקים לעבודה המשרדית שלכם, תיק צד קטן מעור לטיסות ובילויים או תיק גב נגד גניבות עם מקום למחשב נייד – תוכלו להשיג אותו באתר או בחנויות הרשת. 

מגוון תיקים שימושיים לגבר שתוכלו למצוא בג'נטלמן

  • תיק עסקים מעור – מגוון תיקי עור מתאימים ליזמים ובעלי עסקים, עורכי דין, מנהלים ועוד. לדוגמה: תיק עור של מותג GIVONI עם חלוקה פנימית של כמה תאים מרווחים, מקום למחשב נייד, תא ראשי עם רוכסן, כיסים לניידים וחפצים יקרי ערך ועוד.  
  • תיק גב גבר – תיק גבר המתאים לסטודנטים, אנשים העובדים במשרד וכן לכל גבר היוצא לטיולים, טיסות לחו"ל וכו'. תיק גבר איכותי, אורטופדי, נוח מאוד ומתאים גם למחשב נייד עד 17.3 אינץ'. יציאת USB לטעינת ניידים, כולל תא עליון גדול, תא מרופד למחשב, תא נוסף לניירת וחפצים שונים ותאים נוספים לציוד קטן יותר. ידית אחיזה נוחה בחלקו העליון של התיק ורצועות נוחות לכתפיים שניתן גם לשנות מידה.
  • תיק צד קטן – תיק אופנתי מבית CK הוא תיק קטן, מהודר, קליל ומתאים לשימוש יומיומי, ליציאות, לטיולים ועוד. 
  • תיק צד שטוח ויוקרתי – תיק צד מהודר, יוקרתי ואיכותי מאוד מבית ARMANI EXCHANGE. התיק בנוי במבנה שטוח אטרקטיבי במיוחד בגודל 21X23 ס"מ עם רצועה באורך 163 ס"מ. התיק מגיע עם תא אחד עם רוכסן וכן כיס קדמי עם סגירת מגנט. התיק עשוי PU איכותי בצבע שחור.
    • תיקים נוספים לשימושים שונים – תיק מנהלים, תיק ללפטופ, תיק רחצה ואחסון, תיק לחולצות, תיק לעניבות ועוד. 

מראה אסתטי זה מראה גברי

רוצים להציג מראה מתוקתק, אסתטי, עוצמתי ומקצועי? אולי מראה המשדר קלילות וצבעוניות? אולי בכלל תרצו פשוט תיק פרקטי שישמש אתכם לצרכים השונים? איזה תיק אתם הכי אוהבים? למה התחברתם? כל אלו תוכלו למצוא באתר ובחנויות הרשת ולבחור את התיק המושלם עבורכם.