מחפשים מתנה לחבר טוב? כך תבחרו נכון

כך תבחרו נכון מתנה לחבר טוב

בחירת מתנה לחבר טוב היא בדרך כלל כאב ראש לא קטן. אנו תקועים בין הרצון לקנות משהו ולדעת שאנו מאחורי זה לבין הרצון להעניק לחבר משהו שהוא באמת יהיה לו טוב ושימושי. כלפי חוץ גברים יהיו נוקשים "וגבריים" יותר נקרא לזה כך, בוודאי בין חברים, אולם עמוק בפנים גם לקבל מתנה מחברים טובים עשוי לרגש כל אדם, גם את הגברים המאופקים ביותר. גם אם לא יזילו דמעה הרי שהמתנה תמלא אותם באושר, הם ירגישו טוב יותר בין חבריהם וגם יוכלו ליהנות ממתנה מדליקה ואולי גם שימושית. בג'נטלמן תוכלו למצוא עולם שלם של מתנות לגברים שונים, עם העדפות שונות, תחביבים שונים, תכונות אופי שונים ועוד. הינה כמה טיפים לבחירה נכונה של מתנה לחבר טוב.

כמה אתם מכירים את החבר שלכם?

מתחת למעטפת המאצ'ואיסטית (או מעטפת אחרת) של החבר שלכם ככל הנראה יסתתר בפנים האדם האמיתי עם האופי האמיתי, הדברים שהוא באמת אוהב, אלה שמקלפים את המגננות וגורמים לו להיות במקום הבטוח והמהנה שלו. מה האופי של החבר שלכם? האם אתם רוצים להעניק לו מתנה שתתאים לאופי שלו או כזו שתתרום לו לחזק תכונות חלשות יותר? לדוגמה: אם אותו אדם אוהב גאדג'טים ומשחקי וידיאו זה מחזיר אותו לילדות ולמקום הבטוח והמהנה שלו תוכלו לקנות לו מכשיר משחקי וידיאו רטרו או אפילו רמקול גאדג'ט מדליק. אם אתם מרגישים שהוא אולי חסר ביטחון בדרך כלל תוכלו להעניק לו שעון יד מהודר שמשדר הצלחה וביטחון, משהו שהעשוי לחזק אצלו את הביטחון עצמי.

משהו שימושי או ליופי?

האם החבר שלכם הוא איש שטח? עובד במשרד כל היום? מהכירות שלכם אתו הוא היה מעדיף משהו יפה לתלות או להניח במשרד כמו תמונה מיוחדת? שעון קיר? או משהו אחר? או אולי משהו שימוש כמו לדרמן 19 חלקים מבית SUPERTOOL? אולי הוא בכלל אחד שמרוויח טוב אז אתם רוצים לפנק אותו בארנק עור מהודר מסדרת TOMMY HILFIGER או GIVONY שיוכל לשמור על הכסף שלו בצורה בטוחה יותר ולאחסן אותו היטב ובבטחה בכיס. אם הוא מעשן תוכלו לקנות לו מצת מיוחד.

מתנה לפי תחומי עניין:

דרך נוספת לבחור מתנה לחבר היא על ידי תחומי העניין שלו. לדוגמה: אם אתם יודעים שהוא אוהב לעשות על האש תוכלו לקנות לו ערכת BBQ מהודרת ומדליקה. אם הוא אוהב לצאת לים עם חברים אולי ערכת שש בש איכותית תעשה את העבודה. לחובבי הגאדג'טים והסמארטפונים יש מגוון אביזרים מדליקים לסלולר שתוכלו למצוא באתר ובחנויות ג'נטלמן. 

אלו הם רק חלק מהדוגמאות שתוכלו למצוא באתר וברשת ג'נטלמן. אנו ממליצים לבחור מתנה עם מחשבה מאחוריה, בעלת ערך וכזו שבאמת תהיה שימושית ואותו חבר ירצה לשמר אותה לאורך זמן.