מה הופך את מותג השעונים לגבר NSQUARE לכל כך ייחודי?

ג'נטלמן ממשיכה להביא לקהל לקוחותיה מותגים בין-לאומיים, והפעם זה מותג השעונים NSQUARE. עיצוב נועז, גימור מדויק והשקעה בפרטים הכי קטנים הופכים את שעון היד לגבר למתנה אידיאלית, אם לקרוב משפחה ואם לחבר. זה הסיפור של שעוני NSQUARE.

מותג השעונים הבינלאומי NSquare משלב סגנון פורץ דרך של עיצוב נועז וייחודי תוך התמקדות בפרטים הכי קטנים ושימוש בטרנדים עולמיים שיוצרים שעון מלא שיק ויוקרה.

דגם N48.11 מסדרת Snake הוא  שעון יוקרתי וחדשני שמייצג את ערכי המותג - להביע את עצמך ללא גבולות ולהיות נועז!

NSquare הוקמה בהונג קונג בשנת 2016 כשהיא נחושה לייצר מותג שעונים מקורי ומוקפד, ולהפוך לחלוצת אופנה מובילה - וזאת תוך שימוש בעיצובים נועזים והתמקדות בכל פרט קטן.

NSQUARE – שעוני יד יוקרתיים לגבר

המטרה היא לא רק ההנאה יוצאת הדופן מעיצוב ייחודי, אלא גם סיפוק חוויה חדשה לגמרי וחסרת תקדים, בדיוק כמו NSquare - המייצג כוח אינסופי. לכל אחד יש מרחב אינסופי להתפתחות, אל תגביל את עצמך או תהיה מוגבל על ידי הכללים, פעל לפי הפילוסופיה שלנו: 

אל תהססו להביע את עצמכם.

אל תפחד ממבטי הקנאה של אחרים.

היה נועז! JUST BE BOLD!

לידתו של המותג NSquare מגיעה כתוצאה מהתמדה נלהבת: מנהל העיצוב ואחד מהמייסדים,  מר ניקי לי, התעקש ליצר באופן אישי מותג רענן ואופנתי, להפוך אותו לייחודי ולהציג את הכריזמה המרתקת של המותג.

יצירתיות ועיצוב מלא תעוזה

NSquare וניקי מחויבים ליצור שעונים יוצאי דופן וחסכוניים עם התאמת צבעים נועזת, בשילוב לוח גדול יוצרים תווית ויזואלית ייחודית. ניקי מתעקש שכל שעון יעוצב בקפידה, החוץ והפנים, כל פרט הוא הכרחי תוך איזון בין האסתטיקה העיצובית ואיכות השעון. החומרים בהם נעשה שימוש, מיקום האביזרים וצורת המארז - כולם נבחרו ועוצבו בקפידה.

NSquare שווה לעוצמת האינסוף, כלומר מרחב יצירתי בלתי מוגבל וללא גבול.     

פרוץ את הגבלות שלך!