Auritalia – אוריטליה - תכשיט לגבר בסגנון איטלקי

אין כמו תכשיט איכותי ויוקרתי על מנת לשדרג לוק, ואנחנו מדברים על נשים וגברים כאחד. במקרה הזה ג'נטלמן מציגה תכשיט לגבר מתוצרת איטלקית של מותג המתמחה ביצירת תכשיטים בעבודת יד.

מותג התכשיטים אוריטליה הוא מותג היסטורי (1987) בעל רוח "צעירה" וחדשנית, הוא חלק מבית הצורפים והיזמות של ד"ר מריה לורטה דה טוני הממוקם בלב אזור התכשיטים של ויצ'נזה בצפון איטליה ומתמחה בעיצוב ויצירה של תכשיטי זהב ויהלומים בעבודת יד בהשראת אמנות וטבע.

פיירו, בנה של המייסדת ומעצב תכשיטים בעצמו, מחדש, מחזק ומשדרג את אוריטליה וממשיך להקדיש תמיד תשומת לב מיוחדת לעיצוב המקומי ולעבודת היד, כתוצאה מלימוד מסורת התכשיטנות בויצ'נזה, מבחינתו MADE IN ITALY וסגנון איטלקי משמשים כנקודת מוצא לקשרים תעשייתיים-תרבותיים וגשרים עם שאר העולם.

צמיד לגבר אוריטליה

צמיד לגבר בגימור איכותי

על מנת להנגיש את מוצרי בית העיצוב לקהל רחב יותר מייצרת Auritalia את תכשיטיה, ביניהם הצמידים לגבר, מכסף טהור 925 בשילוב אבני זירקון. על מנת להעניק לתכשיטים צבעים שונים ולמנוע את השחרת הכסף, נעשה שימוש בציפויים שונים ואיכותיים: שחור (גאן) – רותניום, זהב - חצי מיקרון זהב, רוז גולד - חצי מיקרון זהב, כסף - ציפוי כפול: פלדיום ורודיום.

כמו כן, על מנת לשמר את הברק של התכשיט רצוי להגביל את המגע של תכשיטי כסף עם חומרי ניקוי, קרמים, בשמים ועם מים, בפרט מי בריכות שחייה (כלור) ומעיינות תרמיים (גופרית); באופן כללי, יש להימנע ממגע ישיר עם כל חומר המכיל אלכוהול.