מחפשים מתנה לשחרור? כך תמצאו את המתנה המושלמת

איך לבחור מתנה לשחרור ?

שחרור מהצבא הוא סיום של פרק בחיים והתחלה חדשה. לאחר שירות החובה מגיע למשתחרר להתפנק עם מתנה שתרגש ותשמח אותו. המאמר יפרט איך לבחור מתנת שחרור.

מתנה למסיבת שחרור

מתנה לשחרור נהוג בדך כלל לתת במסיבת שחרור כאשר החייל גוזר את החוגר שלו ויוצא לחיים חדשים. גם ההורים מרגישים שחרור מכיוון שעד כה נמנעו מלישון בלילה ודאגו לשלומו של בנם, במיוחד אם הוא יוצא יחידה קרבית. לפיכך, לא רק החברים מחפשים מתנות לשחרור, גם ההורים, החברה, הדרג הצבאי ששירת עם החייל וכד'. המתנה של ההורים בדרך כלל מסתכמת בטיול לחו"ל, אך מכיוון שלא לכולם זה מתאפשר כלכלית, ישנם המסתפקים במתנה יוקרתית ואיכותית שתשמח את בנם ותביא לו תועלת. החברים בדרך כלל קונים פריטים שיסייעו למשתחרר להתאקלם באזרחות כמו בגדים, ארנק מעור, חגורה מעור איכותית, מוצרי גילוח וטיפוח ועוד. והחברה האוהבת תפנק את המשתחרר בסוף שבוע בצימר, טיפולי ספא וכד'.

איך בוחרים מתנת שחרור?

בחירה של מתנה לשחרור צריכה להיעשות בקפידה ובהתאם לאופיו ולתחומי העניין של המשתחרר. נקודת זכות נוספת לבוחר המתנה תהיה הכרתו עם הטעם האישי של המשתחרר. אם המשתחרר אוהב גאדג'טים שונים, אקססוריז יוקרתיים ומותגים כבר יודעים לאיזה כיוון ללכת. ייתכן והמשתחרר מתכנן נסיעה ארוכה לחו"ל עם שינה בשטח ויזדקק לציוד קמפינג או ילך ללמוד ויהיה לו צורך בעט איכותי, תיק מעוצב או מחשב נייד. לפיכך, יש להתאים את המתנה גם לצרכים של המשתחרר ולבדוק מה התכניות שלו ומה חסר לו.

היכן מוצאים מתנות לשחרור?

באתרי האינטרנט כמו באתר של ג'נטלמן – מתנות לגבר ניתן למצוא מתנות שחרור אופנתיות וממותגות ללא עלות גבוהה. כיום מלבד חנויות לגבר ישנן חנויות מקוונות באינטרנט בהן ניתן לרכוש את המתנה ולשלוח לחייל לביתו או לקבל אותה הביתה ולהביא במסיבת השחרור באופן אישי. ככל שנותנים יותר דגש לאיכות של המתנה, לנראות שלה ולתועלת שממנה יפיק המשתחרר, כך היא תרשים ותשמח אותו יותר.

 

כיצד בוחרים מתנת שחרור למפקד?

צוותים רבים בצבא מחפשים תמיד מתנה משותפת כאות הערכה וכהוקרה למפקד שלהם שמשתחרר. בדרך כלל הם מצטלמים וממסגרים את התמונה עם הקדשה ומעניקים אותה במתנה. אך ניתן גם להיות יותר יצירתיים ומקוריים ועדיין לרגש את המפקד. אם המפקד מעשן ניתן להעניק לו במתנה מצית יוקרתי וממותג עם חריטה אישית או שעון אופנתי ולזה לצרף את תמונה משותפת של כל הצוות וברכה אישית.