מחפשים ערכת פוקר מקצועית? כך תבחרו נכון

מחפשים ערכת פוקר מקצועית? כך תבחרו נכון

בכל יום חמישי אחת לשבועיים הגבר מתנהג קצת אחרת. הוא קם מוקדם יותר לעבודה, מתארגן לו במהירות, מנשק את האישה ליום מושלם וגם כשהוא חוזר הביתה הוא במצב רוח טוב מבדרך כלל, מרעיף מחמאות לכל עבר, מדבר על ציוצי הציפורים וכמה שהעננים נראים כמו מרשמלו. הכול בזכות העובדה שעכשיו כשהוא סיים את יום העבודה שלו הוא ממש בעוד רגע הולך לשבת עם חבריו, לשתות בירה ולשחק פוקר תוך שהם מדברים, צוחקים ונהנים מכל רגע. הבילוי החברתי המושלם לכל גבר. אז אם אתם מחפשים ערכת פוקר מקצועית? או אולי את מחפשת להפתיע את הגבר שלך עם המתנה המושלמת לגבר, הינה כמה טיפים לבחירה נכונה.

האם אתם מחפשים ערכה מקצועית ומרשימה או ערכה פשוטה?

מי שמתייחס לפוקר כאל ערב חברתי פשוט בלבד יכול להסתפק בערכת פוקר פשוטה וזולה אולם אם אתם מחפשים ליהנות מערב פוקר ייחודי ומיוחד תצטרכו ערכת פוקר איכותית ומקצועית. ערכה שכזו תגיע במזוודת אלומיניום יוקרתי שיהיה כיף להרים ולהניח בחוזה על השולחן, לפתוח אותה בסטייל אל מול החברים ולראות את הצ'יפים מסודרים כמו חיילים המוכנים לקרב. 

גודל ומשקל המזוודה:

את המזוודה צריך לקחת אתנו אל המקום בו נערך הפוקר. לעתים זה יהיה אצל אדם X ולעתים אצל אדם Y. ככל שהמזוודה כבדה יותר כך פחות נעים להחזיק אותה ומצד שני ככל שהיא מהודרת ואיכותית יותר היא לבטח תהיה שוקלת יותר מערכות המתכת הפשוטות. כמו כן ערכה מקצועית כוללת לפחות 200 צ'יפים ולכן תהיה כבדה יותר מערכה פשוטה. ישנן ערכות של 300 ו-500 צ'יפים שמן הסתם ככל שיש יותר צ'יפים כך הערכה גדולה וכבדה יותר ופחות נעים לשאת אותה ממקום למקום. מצד שני בהתאם לכמות המשתתפים במשחק ולנוחות המשתתפים טוב שיש יותר צ'יפים במלאי. 

איכות הצ'יפים:

אחד הדברים החשובים ביותר לכל משתתף במשחק פוקר ובין הדברים המשפיעים הכי הרבה על ההנאה במשחק הוא איכות הצ'יפים. ציפים איכותיים עשויים מתרכובת פלסטית מיוחדת שבמרכז יש דיסקית מתכת דקה. אלה מרכיבים צ'יפים איכותיים במשקל של 10 עד 15 גרם ליחידה. בערכות המקצועיות של ג'נטלמן הצ'יפים שוקלים 11.5 גרם ליחידה. כלומר מצד אחד צ'יפים איכותיים מאוד ומקצועיים ומצד שני משקל יחסית נמוך המקל על ניידות המזוודה. 

תוספות לערכה:

ערכת פוקר מקצועית לשימוש ביתי וחברתי תכלול גם שתי חפיסות קלפים, קוביות ודיסקיות דילר, BIG ו-SMALL לקבוע את סדר החלוקה וההימורים. באתר וברשת החנויות ג'נטלמן תמצאו מגוון ערכות פוקר בגדלים ומסוגים שונים. הערכות מקצועיות ואיכותיות מאוד ומתאימות לכל שימוש חובבני או מקצועי.