מתנה לבן זוג - את המתנה הזו הוא לא ישכח

איך לבחור מתנה לבן זוג?

מחפשת מתנה אישית ואיכותית לבן הזוג? הגיע הזמן להשקיע. קבלי רעיונות למתנות מושלמות שבן הזוג שלך לא ישכח.

שעוני יד איכותיים לגבר

בתקופה האחרונה שעוני יד לגבר הפכו לפופולריים במיוחד כאשר קונים מוצר ממותג ומעוצב. איזה גבר לא היה רוצה שעון כזה? את השעון ניתן להתאים לטעמו האישי של בן הזוג. זוהי מתנה פרקטית ומותאמת אישית. לא משנה מה אופיו של הגבר שלך הוא יוכל למצוא את המענה המושלם בחנות ג'נטלמן – מתנות לגבר. בחנות תמצאי  שעוני יד לגב  הקרבי, הסטייליסט, הבליין, המתוחכם או איש העסקים. זוהי מתנה לבן זוג שרוצה להרשים או להוסיף למראה הכללי שלו אלגנטיות, סטייל ויוקרה.

מתנה לגבר שאוהב אלכוהול

מתנה לבן זוג שאוהב לשתות ולבלות יכולה להיות מועילה אם מדובר על אביזרי אלכוהול ויין. תוכלי למצוא מתנות מעוצבות ומקוריות כמו: פותחן קיר לבירה, בר יין המעוצב בצורת חבית, ספל בירה אישי להקפאה, אבני וויסקי להקפאה, מעמד ליין בצורת מכונית ועוד. גברים רבים ישמחו לקבל מתנות כאלו שיהיו להן שימושיות במיוחד כשהן ניתנות באהבה.

גם גברים אוהבים תכשיטים

בן הזוג שלך אוהב סטייל ויוקרה? תוכלי להשקיע ולהעניק לו  מתנה לגבר , איכותית ואלגנטית אותה יענוד על גופו. בין אם בן זוגך חוגג יום הולדת או שאתם חוגגים תאריך עגול לזוגיות, הגיע הזמן שתפנקי אותו עם תכשיט איכותי. תוכלי לבחור בין מגוון צמידים מסיליקון ועד לחרוזים או צמידים כסופים, לשלב במתנה גם שרשרת כסופה, עם או בלי תליון ולהתאים את המתנה המרשימה לאופיו של בן זוגך. למשל, לגבר הקרבי תתאים מאוד שרשרת עם דסקיות ממותגות והכל במחירים השווים לכל כיס.

מתנות פרקטיות ליום יום

כשאת בוחרת מתנה לבן הזוג חשוב שהיא תהיה שימושית ליום יום ומצד שני איכותית ויפה. בהתאם לצרכים של בן הזוג שלך תוכלי לבחור ארנק מעור,  עט כדורי  או  עט נובע  ממותג ויוקרתי או עט רולר משובח,  מצית  קלאסי ממותג או יוקרתי או אביזרי ספורט. זה לא שאת רומזת שבן זוגך צריך לעשות ספורט, אלא רק מייעלת את המטרה. ישנו מבחר מגוון ממנו תוכלי לבחור רצועות לתלייה עבור אימוני הכוח, לוח אימון שכיבות שמיכה, רולר, מתקן למתח או רולר קפיצי. כמו כן, תמיד תוכלי לבחור במותג האהוב עליו לטיפוח הגוף כמו קרם לחות, אפטרשייב, קרם לעיצוב הזקן, סט מניקור או מכונת תספורת.