מחפש להוסיף קצת סטייל? תכשיטים שכל גבר חייב להכיר

תכשיטים שכל גבר חייב

כאשר אנחנו חושבים על הענקת תכשיט כמתנה לרוב אנחנו חושבים על תכשיטים לנשים אבל למען האמת כולנו יודעים שהמון גברים היום ישמחו לקבל תכשיט כמתנה. היום המון גברים הם מהוקצעים, סטייליסטים ובהחלט משקיעים במראה החיצוני ולכן תכשיטים לגבר יכולים להיות מתנה נהדרת לכל מיני סוגים של גברים. איך נבחר את התכשיט המתאים לגבר, ומהם התכשיטים שגברים ישמחו לקבל? על שאלות אלה נענה במאמר זה.

מה התקציב הראוי שנוציא על תכשיט לגבר?

התשובה לשאלה זו נעוצה במספר משתנים. ראשית כל – מהי מערכת היחסים שלכם עם הגבר לו אתם קונים את התכשיט? במידה ומדובר בבן זוג, מן הסתם נשקיע בכך יותר כסף מאשר קולגה לעבודה. שנית, הסיבה לכבודה קונים את התכשיט חשובה – למשל, אם את מעוניינת לקנות תכשיט לבן הזוג שלך או לבעלך לכבוד יום הנישואין או יום האהבה, מקובל להשקיע יותר כסף מאשר אם את סתם רוצה לשמח אותו, שאז המחווה עצמה היא העיקר.

וכמובן – חשוב להגדיר כמה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להוציא על התכשיט. יש רצוי ויש מצוי, וגם אם אנחנו מאוד רוצים לפנק את מי שאנחנו קונים לו את המתנה לא נוכל לבחור מתנה שהמחיר שלה מנותק לחלוטין מרמת ההכנסה שלנו.

התאמת התכשיט לאופי של הגבר

צריך לזכור שתכשיט הוא אביזר חיצוני שמשפיע על הנראות של מי שעונד אותו ולכן חשוב לבחור תכשיט שהגבר יאהב. הבאנו עבורכם מספר דוגמאות לפי סוגי אופי שונים של גברים:

תכשיטים לגבר הסטייליסט

לגבר סטייליסט תוכלו לקנות שרשרת כסופה עם תליון – למשל תליון שושנת הרוחות או תליון עוגן כסוף. אם תרצו להשקיע יותר, תוכלו לרכוש עבורו שעון כרונוגרף מוזהב או עם רצועות פלדה.

תכשיטים לגבר קרבי

לגבר קרבי תוכלו לרכוש צמיד טניס בשילוב זרקונים ופלטה שחורה, טבעת מתכת ועור, עמיד עור, צמיד חוליות מתכת, שרשרת דיסקית ממותגת וכדומה. לחילופין תוכלו לרכוש שעון ג'י שוק שמתאים לצבא.

תכשיטים לגבר העולם הגדול

שעון יד אוטומטי יוקרתי כסוף ומושחר או לחילופין כסוף ומוזהב יכול להיות מתנה נהדרת לגבר שהוא איש העולם הגדול.

ג'נטלמן מתנות לגבר – המקום המושלם למתנה לגבר

מחפשים לרכוש  תכשיטים לגבר ? רשת  ג'נטלמן  מתנות לגבר היא המקום המושלם לכך. בג'נטלמן מתנות לגבר תוכלו למצוא מגוון מתנות המתאימות לגברים, לא משנה אם מדובר בגבר סטייליסט או מאצ'ו. תוכלו למצוא מגוון תכשיטים מכל הסוגים: שרשראות, טבעות, צמידים,  שעונים לגבר  ועוד.