מחפשים מתנה למפקד בצבא? כך תבחרו את המתנה הנכונה

איך לבחור מתנה למפקד

אחד האירועים המרגשים בחייו של הישראלי הממוצע הוא השחרור מהצבא. לאחר תקופה לא מובטלת בה היינו מחויבים למערכת אנחנו סוף כל סוף יוצאים לחופשי והופכים לאדונים לעצמנו. שחרור מהצבא  הוא אירוע משמח, אך מלווה בפרידות מהיחידה, מהחברים וגם מהמפקד. במקרים בהם היה לנו קשר טוב עם המפקד נרצה לסיים בטעם טוב ולהודות לו על תקופה זו, ואחת הדרכים המקובלות לכך היא באמצעות הענקת מתנה למפקד. 

ברשת ג'נטלמן  מתנות לגבר  תוכלו למצוא מגוון מתנות המתאימות לכך, ובמדריך זה נסייע לכם לבחור את המתנה המושלמת.

קודם כל – כמה כסף כדאי להשקיע במתנה?

הדבר הראשון שקובעים כאשר קונים מתנה הוא תקציב, ולא תמיד פשוט לדעת אם התקציב שלנו גבוה מדי או נמוך מדי. כאן יש לזכור כי חיילים משתכרים משכורת נמוכה לאורך השירות שלהם וסביר להניח שלרובם אין המון כסף להוציא על מתנה והמפקד מודע לכך וכנראה לא יצפה למתנה מאוד יקרה. למעשה, יתכן שקניית מתנה יקרה מדי תעורר תחושת אי נוחות ולכן לכו על מתנה יפה שמראה מחשבה והערכה, אך אין צורך להתפרע בהוצאה.

בחרו מתנה הולמת

מתנה למפקד צריכה להיות הולמת ולא כזו שתביך אותו. כלומר, אל תבחרו מתנה גסה מדי או כזו שתעורר תחושת אי נעימות. זכרו כי בסופו של דבר המפקד היה דמות סמכותית בחייכם ויש לקחת זאת בחשבון בבחירת המתנה.

התאימו את המתנה לאופי של המפקד

כן – לא כל המפקדים אותו דבר ויש מתנות שמפקדים מסוימים יאהבו ואחרים לא. מן הסתם אתם לא רוצים מתנה שתעמוד כאבן שאין לה הופכין וסתם תתפוס מקום אלא מתנה שהמפקד ישתמש בה. 

רעיונות למתנות למפקד

ריכזנו עבורכם מספר רעיונות עבור מתנה למפקד. כמובן שלא כל המתנות הללו מתאימות לכל האנשים, אך זה יכול לסייע לכם לבחור כיוון מחשבה:

מצית אלגנטי

אם המפקד שלכם אוהב לעשן, מצית אלגנטי ויוקרתי יכול להיות מתנה נהדרת עבורו. החוויה השנואה על כל מעשן זה לחפש מצית כשבאה לו סיגריה, וקניית מצית שכזה שתמיד יהיה לו מקום מיוחד במשרד סוגרת את הפינה הזו.

גלובוס שולחני

המפקד שלכם איש העולם הגדול? מתנה שיכולה להתאים במקרה זה היא גלובוס שולחני, שתמיד מעורר השראה ליעד הבא לטיול בחו"ל.

לוח אימון שכיבות סמיכה עם רצועות התנגדות

מתנה מצוינת למפקד שתמיד שומר על שגרת אימונים ומקפיד על פעילות גופנית.

משטח חימום חשמלי לכוס שתיה

מעטים המפקדים שלא אוהבים קפה, ומה טוב יותר ממשטח ששומר על הכוס חמה תמיד?