מחפשים מתנה למשרד? כך תמצאו את המתנה המושלמת

כאשר בוחרים מתנה לבוס, לקולגה או לשותפים עסקיים, מומלץ לבחור מתנה שתתאים למשרד שלהם ותהיה שימושית. איך לבחור מתנות למשרד – על כך במאמר הבא.

למי המתנה מיועדת?

בחירת מתנה למשרד צריכה להיעשות בראש ובראשונה בהתאם לאדם לו היא מיועדת. האם המתנה היא עבור המשרד של בן הזוג, קולגה, מנהל, עובד אחר במשרד, מתנה לצוות וכד'. את המתנה לא מתאימים רק לאופי של האדם אלא גם לאופי של המשרד שלו. אם המשרד של הקולגה שלכם למשל מעוצב בסגנון מודרני, פחות תתאים לו מתנה למשרד בסגנון וינטג'. אם המנהל שלכם למשל סובל מכאבי גב, התאימו לו מתנה שתסייע לו לעבור את היום בשלום אך גם תואמת לעיצוב המשרד.

מה המתנה משדרת?

בחירת המתנה צריכה לשדר מסר מסוים. כאשר קונים מתנה למשרד חשוב לדעת אם אתם רוצים מתנה על מנת להוקיר תודה, להביע הערכה, להביא משהו למשרד החדש וכן הלאה. מומלץ גם להתמקד בתחביבים ובמנהגים של אותו אדם וכך להתאים את המתנה. למשל, מנהל שמרבה לארח שותפים עסקיים ישמח לקבל מעמד ליין עם פותחן תלוי שיהיו לו שימושיים וישדרו מסר ברור שאתם מכירים אותו ויודעים שהוא זקוק למתנה הזו. תוכלו גם להיות יצירתיים, לצאת מן הקופסא ולקנות משהו מקורי שישדר את ההערכה שלכם כלפי האדם.

גודל המתנה קובע

מתנות למשרד צריכות להיות גם מותאמות לגודל שלו. האם לקולגה שלכם יש שולחן מנהלים גדול ורחב, האם החדר קטן, האם המתנה תיתלה על הקיר או תשדרג את חדר הישיבות. אלו שאלות שצריך לשאול לפני שבוחרים את המתנה.

גם למחיר יש משמעות

בחירת המתנה צריכה להיעשות גם על פי שיקולים תקציביים ובהתאם ליחסים עם האדם. כאשר מדובר על קולגה קרוב או מתנה שבן הזוג יעשה בה שימוש במשרד, חשוב להשקיע מבחינה כספית ולהביא מתנה רצינית ויוקרתית. לעומת זאת, כשמדובר במתנה לשותף עסקי ניתן להסתפק במזכרת איכותית ושימושית כמו גאדג'טים שונים ומקוריים. תוכלו למצוא ברשת ג'נטלמן –  מתנות לגבר  מבחר מגוון מתנות למשרד במחירים משתלמים ואטרקטיביים. לרשת יש יותר מ-50 סניפים ברחבי הארץ בדגש על טרנדים מיוחדים ואיכותיים בעיצובים שונים. ניתן אף להזמין באופן מקוון מתנות בצורה מאובטחת ולקבל אותן עד 7 ימי עסקים במשלוח עד הבית בתשלום מינימלי, למרות שרוב המשלוחים מגיעים תוך יומיים. אפשרות נוספת היא לאסוף את המתנות באחד מסניפי הרשת.