אין דבר כזה "גבר אמיתי" - מתנות אותנטיות לגבר

אין דבר כזה "גבר אמיתי" - מתנות אותנטיות לגבר

כשמדובר במתנה מושלמת עבור הגבר שלך, הכל מתחיל ונגמר בתקשורת. לפעמים את מרגישה שהוא לא מקשיב לך, לא מדבר איתך, לא מספר לך איך הוא מרגיש. יכול להיות שאת מפרשת את חוסר התקשורת כחוסר רגישות. חשוב לנו לומר לך - הגבר שלך רגיש והוא יודע לתקשר, רק שזה לא מגיע בכזו טבעיות. 

הסיבה לכך היא שרוב הגברים גדלו בסביבה שחינכה אותם לא לשתף את אשר על ליבם. גברים לא חונכו לשתף רגשות, רצונות, תשוקות, חוויות, צרכים ותחושות. אב לרוב לא משוחח עם הבן שלו על התחושות שלו והרגשות שלו אחרי בית הספר. עוד מגיל צעיר למדו אותנו הגברים כי להראות רגש, זה להראות חולשה ו"גבר אמיתי" - לא צריך להראות חולשה או פגיעות. בפועל, זה לא נכון ומאוד רחוק מהמציאות של ימינו. אין דבר כזה "גבר אמיתי" יש גבר שהוא אותנטי. רגיש. עם אופי ונוכחות בידיעה שהוא מהווה עוגן עבורך, להכיל אותך ולהחזיק עבורך מרחב של הכלה בקשר הזוגי. 

מתנה אותנטית לגבר - להפתיע ולרגש

ועכשיו נשאלת השאלה - איך זה קשור למתנות? התשובה שלנו היא שהענקת מתנה לגבר זו תקשורת נפלאה בין בני אדם עוד משחר ההיסטוריה. וכשאת מתכוונת לרכוש מתנה עבור הגבר שלך, את צריכה להבין מה הגבר שלך רוצה, מה התשוקות שלו, מה מדבר אל הלב שלו ובכלל איך ניתן לתקשר איתו. 

אם את מכירה אותו טוב, את כנראה גם יודעת לתקשר איתו טוב אך לא תמיד זה מספיק כי כמו כל בני אדם גם גברים צריכים את הפלוס הנוסף הזה, את היחס האוהב ותחושת המיוחדות. מתנות מהסוג שניתן למצוא באתר שלנו הן מתנות המתקשרות בדיוק את התקשורת הזו. תקשורת גברית, קווית, ישרה וחדה. ללא עיגולי פינות. ללא סיבוכים. היופי שבפשטות. 

מתנות יוקרה או מתנות אישיות ומרגשות?

לוח שש בש למשל, זו דוגמה קלאסית למתנה המתקשרת תקשורת גברית. היא יכולה להוות פתרון מושלם עבור חיפוש מתנה פשוטה אך ממש מיוחדת, מדויקת שעונה על צורך וגם על תשוקות. כשאת רוכשת עבורו משהו שנראה לך לכאורה פשוט, בשביל הגבר שלך זה עולם שלם. הוא יכול להרגיש שאת חושבת עליו ולא רק עליו אלא גם על החברים שלו. כי עם מי הוא אוהב לשחק שש בש ולנצח במרס טורקי? בחוף הים, בקמפינג, במילואים - או בכל מקום אליו הגבר שלך הולך כשהוא לא נמצא איתך. 

המתנות המרגשות ביותר, הן מתנות שמביאות פתרון קטן לצורך גדול! אפילו אם זה רק משחק עם החבר'ה ולהפיג את השעמום במילואים. מתנה כזו יכולה ליצור את התחושה שחושבים עליו ומעניקים לו מהלב. אנו בטוחים שתמצאי מתנות נוספות שיכולות להתאים עבור הגבר שלך, תהני מהחוויה ומאחלים לך המון בהצלחה!