לדרמן כבר יש לכם? הכלי שכל גבר חייב!

לדרמן – הכלי שכל גבר חייב

שני גברים העובדים יחד מתיישבים על הבר באירוע החברה בה הם עובדים. על הבר היו בקבוקי בירה אולם הפותחן לא היה באזור. בזמן שהחזיק את הבירה ושלח את ידו השנייה לכיס שאל אחד הגברים את חברו: "אתה מכיר את לדרמן?", ענה לו החבר: "גבי לדרמן? מחלקת שיווק?", "לדרמן הכלי" השיב לו החבר, "כן הוא בחור נהדר"... "לא..." השיב לו הראשון "לדרמן הכלי..." ושלף את הלדרמן 19 כלים מסדרת SUPERTOOL שלו. פתח את הלדרמן, שלף את הפותחן ופתח לשניהם את הבירות.

מהו לדרמן?

הגבר המודרני אוהב להיות פונקציונאלי, שימושי, כזה שמוכן לכל דבר ובכל זמן. כל אחד רוצה להרגיש שהוא תורם למישהו או למשהו ואף אחד לא נהנה להיתקל בתקלות שונות ושלא יהיו לו הכלי או הפתרון לבעיה. לדרמן איכותי מבית GENTLEMEN יכול לפתור לכם את הבעיה. הלדרמן הוא כלי רב שימושי הכולל מגוון חלקים המתקפלים לחלק אחד, דומה למעין ידית כשהוא סגור וניתן לאחסן אותו בקלות ובנוחות בכיס, בתיק הצד, ברכב ובכל מקום למעשה. בין הכלים השונים שניתן למצוא בלדרמן יהיו: פלייר, מסור, קוצץ חוטים, קוצץ חוטי מתכת, סכין להב, סרגל, פותחן פחיות, פותחן בקבוקים, שופין עץ, מברגים ועוד. ישנם לדרמנים מסוגים וגדלים שונים, דגמים שונים, איכויות שונות ועם כמויות כלים שונים גם כן. אלה יכולים לשמש אותנו בסיטואציות שונות בחיים.

סיטואציות שונות בהן לדרמן יכול להיות שימוש במיוחד:

  • יושבים עם חברים לבירה? הגעתם לאירוע מסוים? צריכים לפתוח בקבוקים, פחיות? השתמשו בפותחן הלדרמן!
  • מבקרים אצל חברים וצריכים עזרה בבית עם חיזוק ברגים? ליישר את הטלוויזיה על המתקן שלה? או תקלות קטנות אחרות? שלפו את הכלי המתאים ועזרו להם.
  • צריכים לחתוך חוט? לחתוך חתיכת עץ? צינור קטן? תוכלו להשתמש במסור הקטן או בקוצץ מתאים.
  • צריכים לחזק בורג? לפתוח בורג תקוע? תוכלו להיעזר בפלייר.
  • צריכים לפתוח קופסא? לחתוך קרטון? לשימושים אלה ואחרים ניתן לשלוף את הסכין.
  • עובדים בשיפוצים? אינסטלציה? חשמל? חיילים בצבא? כל אלה ואחרים יכולים להשתמש בלדרמן על בסיס יומי. 

למעשה – כל גבר חייב לדרמן!

לדרמן הוא כלי רב שימוש שיכול לשמש אתכם באינספור סיטואציות שונות בחיים. כל גבר רוצה להיות שימוש ולהיות זה שפותר את הבעיה בשטח, זה שתמיד מוכן להכול בכל זמן ובכל מקום. בין אם אתם רוצים לפנק את עצמכם במתנה נהדרת ושימושית או מחפשים מתנה לאדם קרוב – לדרמן איכותי מבית ג'נטלמן יכולה להיות בחירה נהדרת.

מחפשים לעצמכם לדרמן? כנסו עכשיו לחנות שלנו ורכשו לעצמכם אחד!