שעון קיר - מדוע גם אתם חייבים אחד כזה?

5 סיבות מדוע אתם חייבים שעון קיר

מבלי להיכנס לתיאוריות פיזיקליות בנושא זמן אנו יודעים שהלו"ז היומי שלנו כבני אדם מתנהל לפי 24 שעות ביום והשעון שאנו משתמשים בו, בין אם מדובר בשעון יד או שעון קיר, יהיו הפריט שיציג לנו את השעה ויעזור לנו להישאר במסגרת הזמנים היומית שלנו. גברים רבים נוטים להישאב לתוך העבודה שלהם למשל ולא לשים לב לזמן ואילו השעון יכול להזכיר להם שהשעה כבר מאוחרת וכדאי שיחזרו הביתה לאישה והילדים. יש סיבות רבות מדוע אתם חייבים שעון קיר והנה כמה מהם.

#1 – ניהול זמן יעיל יותר:

במציאות שבה אנו רוצים להספיק יותר בפחות זמן זה רק טבעי שנרצה להתנהל בצורה יעילה יותר מבחינת הזמן שלנו. מדובר אולי במשאב היקר ביותר עלי אדמות ונוכל להרוויח יותר זמן רק על ידי ניצול נכון של הזמן שלנו. עם שעון קיר מול העיניים נוכל להיות בבקרה על השעה, לעמוד בזמנים שהקצבנו לעצמנו ועוד.

#2 – אל תשכחו את ההפסקה שלכם:

כפי שאמרנו קודם לכן, אנשים נוטים להישאב לעבודה ולעיסוקים היומיומיים התובעניים שלהם עד כדי כך שהם לא שמים לב לשעה, מדלגים בקלות על ההפסקה שלהם ואז נשארים עייפים ומותשים עד סוף היום מה שפוגע גם בפרודוקטיביות שלהם, בריכוז, במצב הרוח ועוד. אל תוותרו על ההפסקה שלכם והישארו ערניים ויעילים גם בהמשך היום שלכם. 

#3 – תזמון ובקרה על משימות ופגישות:

עם שעון קיר מול העיניים במשרד או בבית העסק למשל קל יותר לתזמן את המשימות שלנו, לעקוב אחר השעות והזמן שהקצבנו לעצמנו לכל משימה. אם קבענו פגישה בשעה מסוימת נוכל להיות בבקרה מהירה על השעה כדי לא לאחר לפגישה ועוד.

#4 – פריט דקורטיבי וגם שימושי בפריט אחד:

שעוני קיר מגיעים בגדלים, צבעים, דגמים, צורות וסוגים שונים ומגוונים. אי אפשר לתאר במשפט אחד את כמות השעונים המעוצבים הקיימים כיום אבל כן אפשר לומר שמדובר בפריט דקורטיבי ושימושי בפריט אחד. בחרו את העיצוב המועדף עליכם. 

#5 – להזכיר לעצמכם שצריך להשיג גם זמן בדברים אחרים:

לשעון יש ערך מוסף שרבים נוטים להתעלם ממנו. מלבד לדעת את השעה, לעמוד בפגישות או בזמני המשימות שלנו, לדעת מתי ההפסקה שלנו וכד' – השעון גם עשוי לסמל עבורנו משמעות גדולה יותר. כך למשל אנשים התקועים בעבודה שעות רבות במהלך היום יכולים להסתכל כל יום על השעון רץ להם מול העיניים ולהבין שהזמן שלהם בחיים הוא יקר ומשעה מסוימת הגיע הזמן לעצור את העשייה היומית וללכת להקדיש זמן לילדים, לאישה, למשפחה, לחברים... לא להיות עבד לזמן אלא לשלוט בזמן שלכם ולהתנהל בו בצורה נכונה יותר.

מחפשים שעון קיר? היכנסו למחלקת שעוני הקיר של ג'נטלמן ותהנו ממגון רחב של דגמים!