חריטה על מוצרים – הופך כל מתנה לאישית ומרגשת

חריטה על מוצרים – הופך כל מתנה לאישית ומרגשת

כאשר אתם מעניקים מתנה לאדם קרוב הם מראים לו שאתם חושבים עליו, שאכפת לכם ממנו, שהוא בעל ערך עבורכם ועוד. ככל שהאדם יותר קרוב כך הרצון והצורך שלכם להעניק לו מתנה טובה יותר, שימושית יותר ולעתים גם יקרה ואיכותית יותר. יש משהו שיכול להפוך את המתנה למיוחדת ואיכותית יותר וכמובן בעלת ערך רב יותר והיא לאו דווקא יקרה יותר ממתנות אחרות – מתנה עם חריטה. 

מה הכוונה חריטה על מוצרים?

אם מישהו יחרוט לכם על הרכב כמובן שתראו זאת שלא בעין יפה ותתמלאו בתסכול וכעס אולם כאשר מישהו יחרוט את שמכם או ראשי התיבות שלכם ושל נותן המתנה על אותה מתנה שהוא מעניק לכם – זה ירגש ויהיה בעל ערך רב יותר. גברים רבים אוהבים מתנות גם אם הם מציינים כלפי חוץ שאינם אוהבים אותן. גברים רוצים להרגיש הערכה, יחס, אכפתיות, חום ואהבה – לא פחות מנשים! על כן אם את רוצה לפנק את בן הזוג שלך במתנה מושלמת תוכלו לרכוש לו מתנה עם חריטה. חריטה על מוצרים היא בעצם שימוש במכשיר לייזר מיוחד החורט עיצוב, טקסט, תבנית מסוימת או כל דבר אחר שתרצו על משטח/חומר גלם מסוים. כך למשל ניתן לחרוט על ארנקים מעור, על עץ, על עטים מהודרים, מתכנות עשויות ממתכת ועוד. החריטה מתבצעת באמצעות לייזר חם. המכשיר מחובר למחשב שם באמצעות תוכנה מיוחדת בוחרים את הטקסט או התמונה שאנו רוצים לחרוט על המוצר. מניחים את המוצר/חומר הגלם על המתקן במקום הייעודי לו והמכונה עושה את שלה.

הפיכת המתנה למרגשת ואישית יותר:

חריטה על מוצרים הופכת את המתנה לאישית ומרגשת יותר. עט מהודר ככל שיהיה הוא רק עוד עט אבל אם תוסיפו לו חריטה עם השם של מקבל המתנה, הקדמה או אפילו ראשי תיבות של השמות של שניכם הוא יהפוך לאישי יותר, בעל ערך רב יותר ומרגש יותר עבור זה המקבל את המתנה. 

מה כדאי לחרוט על המוצר?

ראשית זה תלוי במוצר שאתם בוחרים. יש מוצרים עם שטח חריטה גדול יותר ויש מוצרים עם שטח חריטה קטן יותר. כך למשל על ארנק ניתן לחרוט על השטח החיצוני של הארנק ולכן אפשר אפילו לחרוט תמונה קטנה, הקדשה הכוללת משפט או שניים ועוד. בעטים, מצתים, מחזיקי מפתחות או מוצרים קטנים יותר שטח החריטה הוא מצומצם יותר ולכן רושמים הקדשה מצומצמת יותר, שם מקבל המתנה כדי לשייך לו אותה באופן אישי או אפילו ראשי תיבות עם שמות הנותן ומקבל המתנה.