בעקבות הזיופים הרבים: תו חדש יוכיח את מקוריות השעון

לאחר שעשרות אלפי שעונים מזויפים נמצאו בנקודות מכירה שונות בישראל, מושקת חותמת המאשרת את מקוריות המוצר. ברשת ג'נטלמן, המובילה את המהלך, יתקיים לאורך חודש דצמבר יריד שעונים ענק: "חפשו את החותמת שמאשרת את מקוריות המוצר בכל קניית שעון ותחסכו עוגמת נפש

וואלה! עסקים
לינק לכתבה - https://finance.walla.co.il/item/3405084 
שעון טימברלנד
שעון טימברלנד - וכעת יש הוכחה שהוא מקורי

פשיטות ממוקדות של המשטרה חשפו בשנה האחרונה עשרות אלפי שעונים מזויפים הנמכרים בישראל, הן באתרי אינטרנט ישראליים והן בנקודות מכירה פיזיות ברחבי הארץ. כעת, על מנת להילחם בתופעת הזיופים בתחום השעונים, יוצאת ג'נטלמן - הרשת המובילה בישראל בתחום מכירת השעונים, במהלך סימון השעונים בתו חדש, מהלך משותף לרשת וליבואנים הרשמיים של בתי אופנה ומותגים בינלאומיים מובילים. התו שמופיע על גבי אריזת כל שעון בייבוא רשמי, ויוכיח את מקוריותו.

תו המקוריות מושק יחד עם יריד השעונים המסורתי של הרשת שיתקיים השנה במהלך כל חודש דצמבר, ובמהלכו תציע הרשת את קולקציית 2020, לשעוני נשים וגברים של המותגים: Hugo Boss, Guess, Michael Kors, Armani, Fossil, Diesel, ב-50% הנחה ממחיר יבואן, 200 שקל הנחה ממחירי הרשת על קולקציות קודמות.

מותגים כמו Timberland, Maserati, Rosefield, Sector, The Duchesses, Citizen, Emboss, Swiss military, Gallery, P.C., Gant, Gossip יימכרו עד 50% הנחה ממחיר יבואן. לדוגמה, שעון מייקל קורס שמחירו 1,199 שקל לפני הנחה יעלה 999 שקל לאחר הנחה, שעון ארמאני 899 שקל לפני הנחה יעלה 699 שקל, שעון Orient 995 שקל לפני הנחה - 497 שקל, שעון Timberland 1,098 שקל לפני הנחה- 549 שקל לאחר הנחה, שעון Emboss שעולה 3,090 שקל לפני הנחה יעלה 2,290 שקל אחרי הנחה ועוד. בנוסף, יוצעו תכשיטי אופנה לגברים ולנשים של בתי אופנה ומותגים בינלאומיים מובילים פריט שני ב-50%.

"תו המקוריות החדש נועד בכדי להקל על הצרכנים, להעניק להם הגנה והבטחה לגבי זהות המוצר ומקורו, ולאשר שהשעון שרכשו אכן מקורי", מבהיר טל רז, מבעלי רשת ג'נטלמן. "בתקופה האחרונה אנחנו עדים ללקוחות שהשקיעו את מיטב כספם בקניית מותגי שעונים מוכרים, אך מדובר במוצרים לא מקוריים, באיכות ירודה, שיתקלקלו תוך זמן קצר. אנחנו ממליצים לבדוק את מקוריות המוצר טרם הרכישה, ובכך להימנע מאי הנעימות ועוגמת הנפש שברכישת מוצר מזויף".