מתנה לבן הזוג - 4 טיפים לבחירת המתנה המושלמת

4 כללים שיעזרו לכם לקנות מתנה לבן זוג

הגיע יום האהבה? יום הנישואין? יום ההולדת? ככה תנצלי את ההזדמנות לפנק את הגבר בחייך עם מתנה שתגרום לו להגיד 'וואו'. 

אם יש לך חבר קבוע, כנראה שאת יודעת כמה מאתגר זה לקנות מתנה לבן זוג. מה הוא אוהב? איך לקנות מתנה שהיא לא קיטשית או משעממת? ומה הדבר המיוחד שיגרום לו להרגיש עמוק בתוך הלב בדיוק כמה את באמת אוהבת אותו?

במיוחד בשבילך, בת זוג / חברה (המאמר נכתב בלשון נקבה אך מכוון לשני המינים. אנחנו אוהבים את כולם) בנינו רשימת 'עשי' ו'אל תעשי' לקניית מתנה לבן זוג. לקרוא - ולהחכים.

1. בגדי אימון זו לא מתנה לבן זוג!

רוב הגברים (למעט חובבי כושר אובססיביים) לא ישמחו לקבל מתנות הקשורות לאימון שלהם. לא רק בגלל שמתנה כזו עשויה להעביר מסר שגוי (אני שמן? לא חתיך מספיק? חייב לצאת להתאמן כדי שהיא תאהב אותי?) אלא גם בגלל שבגדי אימון הם בחירה אישית מאוד ודורשים התאמה מושלמת. מכנסי אימון צריכים להיות בדיוק בגודל הנכון, הנעליים צריכות להיות בדיוק במידה ובצבע הנכונים וכו'.

בקיצור, מתנות משעממות כמו מכנסי כושר או נעלי ספורט הן לא מגניבות, לא מקוריות ועשויות להעביר מסר שגוי. בגדי אימון זו מתנה אך ורק אם הבן זוג ביקש באופן נקודתי לקבל אותם לכבוד היום הולדת. אחרת - אין מצב!

2. די עם המתנות הגנריות

גרביים, ספרים ומזוודות הם פשוט מאוד משעממים, צפויים ולא יגרמו לאפקט "וואו". אין סיבה לקנות מתנה אם היא לא מיוחדת וצפויה, כגון סט ארגז כלים סטנדרטי או סולם. בקיצור, התאמה אישית, מחשבה נוספת וייחודיות - זה שם המשחק. 

3. חשבי על מתנה לעבודה

עבור 99% מהאנשים בעולם עבודה היא מקור גאווה ומשמעות בחיים. מתנה למשרד מאפשרת לך להכניס קצת כיף אל החיים המקצועיים של בן הזוג ולהביא את המסיבה למשרד.

עט מהודר, מעמד יפה לעטים ומשחקי חשיבה עוזרים לכולם לשבור את השגרה בעבודה ומספקים לבן הזוג שעשוע, יופי ויוקרה במשרד. מומלץ.

4. אי אפשר לטעות עם אלכוהול

בן הזוג אוהב אלכוהול? (במידה כן?) אז למה לא לקנות לו משחק שתייה מגניב, מעמד יין או פותחן מגניב? אצלנו תמצאו עשרות מוצרים לחובבי שתייה שיהפכו את חווית השתייה לכיפית, מגניבה וחברתית יותר.

ולג'נטלמן יש אין סוף הצעות!

קניית מתנה לבן זוג עשויה להיות משימה קשה, אך אם תעקבי אחרי הטיפים הפשוטים שלמעלה, את בוודאי תוכלי לקנות מתנה שהוא יאהב. אנחנו בג'נטלמן מציעים עוד המון פריטים שכל גבר יעבור,  שעונים,  ארנקים  ועוד שלל דברים, פשוט להגיע ולבחור את המתנה המושלמת בהצלחה.

ועוד משהו קטן, את היחידה שמכירה את בן הזוג שלך בצורה האינטימית שכזאת, אז עשי שימוש מושכל בפרטים שרק את יודעת, שהם סודיים ורק שלכם, בשביל להגניב באמצעות המתנה מסר שרק הוא יבין, משהו שהוא רק שלך ושלו, וכשל האחרים יביטו במתנה הם לא ישימו לב לאותו המסר. כל מה שיעבור להם בראש זה רק "וואלה! אחלה מתנה".