יום הגבר הבינ"ל 2020

יום הגבר 2020: אתר מכירות חדש לרשת המתנות הארצית ג'נטלמן עולה לאוויר

מתנות משקפות אולי יותר מכל מוצר אחר קניה רגשית, אז איך מצליחים לייצר רגש באון ליין? עם חוויית קניה היברידית, פורמט תצוגת פריטים º360 וקידום יצירה מקומית רשת המתנות הגדולה של ישראל משיקה אתר מכירה מקוון שמציע אלפי מתנות לגברים

סוף השנה האזרחית היא שעתן היפה של הקניות, בייחוד קנית מתנות לגבר – עם יום הגבר הבינלאומי שמצוין ביום חמישי הקרוב (19 בנובמבר). כאשר משבר הקורונה מרחיק את הישראלים ממוקדי המכירה הפיזיים, מתגברת רשת ג'נטלמן את אפשרויות הרכישה מרחוק עם אתר מקוון חדש ובו אלפי מוצרי הרשת – להזמנה עד הבית.

בתחום המתנות האישיות מציע האתר שעוני אופנה ממותגים, עטים מעוצבים, גאדג'טים, מציתים, ארנקים ותכשיטים. בתחומי המתנות לבית מציע האתר אביזרי אלכוהול, כלי יודאיקה, פסלים, אביזרי נוי, ושעוני קיר – כולם תחת הקו העיצובי של הרשת המאופיין באיכות ייצור גבוהה, ובעיצוב מקורי ומפתיע.

רוב הפריטים המוצעים באתר יוצגו בפורמט º360 לתפיסה היקפית של המוצר, כמו גם אפשרות לחוות את הפריט במצבים שונים. בנוסף, על מנת לספק חוויית קניה מלאה גם ברכישת מוצרי אופנה נלבשים על הגוף שמצריכים התאמת מידה וכיוונון, מציעה הרשת חוויית קניה היברידית: קניית און ליין עם אפשרות להגיע לסניף להתאמה אישית של המוצר על הגוף.  בנוסף, בכדי לתמוך בתעשייה הישראלית, מתוכנן לעלות לאתר אזור ייעודי לקידום מעצבים כחול-לבן – תוך ניצול הפלטפורמה הארצית הרחבה של הרשת לקידום עשייה ויצירה ישראלית מקורית.

"מתנות הן מוצר רגשי מאוד, כזה שמשקף יותר מכל דבר אחר פינוק ו"פאן", מסביר טל רז מבעלי הרשת, "חשוב היה לנו לייצר אתר שמספק חוויית מכירה אחרת, שונה מכל אתר אחר, על מנת שהלקוח ייהנה מהחוויה". לצד חלוקה לקניה על פי מוצרים או קטגוריות, כפי שנהוג באתרי מכירה אחרים, יכולים הגולשים באתר ג'נטלמן לבחור מתנה גם לפי טיפוס גבר: קרבי, מתוחכם, בליין או דווקא לאיש העולם הגדול. האתר מאפשר לבחור מתנות גם לקטגוריות מפתיעות כמו לאירוע זוגי, או לשולחן מנהלים, "אנחנו מאפשרים להזמין ולרכוש גם דרך עמוד הפייסבוק והאינסטגרם של הרשת, מאחר וחשוב לנו לשמור על הרוח החברית המאפיינת את ג'נטלמן, גם בקניה המקוונת", מרחיב טל.

את המתנות יוכלו המזמינים לקבל במשלוח תוך 1-4 ימי עסקים, בהתאם לאזור השילוח, או עם אפשרות לאיסוף עצמי באחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ.

לכתבה באתר WALLA בנושא צרכנות לחצו כאן