לא רק פרחים ושוקולד - מתנות לט"ו באב

לא רק פרחים ושוקולד: שעונים ממותגים ותכשיטים עם חריטה אישית החל מ-99 שח' במבצעי ט"ו באב  שווים במיוחד

 

אחרי שנים של מתנות יום אהבה סטנדרטיות – פרחים, שוקולד ויציאה למסעדה, בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מעדיפים מתנות יום אהבה מקוריות. תכשיטים ושעונים החל מ- 99 שח'  מבצעי ט"ו באב עם פריטים שמעניקים גוון אישי למתנה הרומנטית הקלאסית

 

ט"ו באב, נחגג השנה ב4-5 באוגוסט, הוא הזדמנות מצוינת לספר לאחד המיוחד בחיינו עד כמה הוא או היא חשובים לנו. אך אם בעבר נהוג היה לסכם את המחווה הרומנטית בזר פרחים או בבונבוניירה, בשנים האחרונות מחפשים האוהבים הישראלים מתנות ליום האהבה בעלות גוון אישי והמשמעות מאחוריהן.

 

על מנת לסייע לאוהבים להעניק את הטאץ' האישי למתנת יום האהבה הקרובה, יתקיים ברשת ג'נטלמן מבצע  על שעונים של מגוון מותגים בינלאומיים במבצעים שווים במיוחד:גוסיפ ב-99 שח ,גס  299 שח  במקום 400 שח, דיזל ב-399 במקום 499 שח' ונאוטיקה ב-699 במקום 999 שח' ארמאני ב-799 במקום 1099 שח', מייקל קורס ב-799 במקום 999 שח',. לכל שעון ניתן לצרף חריטה אישית עם שם חיבה זוגי, ומשפט מרגש או דווקא כזה עם קריצה, שיעניק נופך אישי למתנה הרומנטית הקלאסית. 

 

בנוסף תכשיטים של המותגים הבינלאומיים לוקה בארה עם חריטה אישית החל מ-99 שח', והמותג האיטלקי Brosway פריט שני ב-50% הנחה. שם תוכלו לכתוב לאהוב או לאהובה כמה מילים רבות משמעות אותם יישאו עליהם לנצח.

להשיג ברשת ג'נטלמן